Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Heia
DirtyForum > Public > World of Warcraft
toffytoff
Heisan gutter fix04.gif

Ja da var jeg på forumet igjen her hos derer i DSR a5.gif . Og ja jeg tenkte koffer ikke.. er så lenge siden nu plystre.gif
Jeg tenkte jeg kunne joine dere i den der WOW verden dere spiller i yupp.gif .Er jo såååå lenge siden vi har spilt sammen.. eller hmmm.. egentlig ikke.. hehe.. Jeg spiller på en anna server og har lyst til å flytte min warlock over til Kazzak ,hvis jeg får joinet dere da fix04.gif .Skulle egentlig ha gjort dette forleng esiden,men det ble nu bare ikke slik violent-smiley-019.gif
Jeg har en warlock lvl70 og thats its.. mer trenger dere vel ikke vite om den.. Håper jeg da thinking.gif (er ikke ebay char... hehe)
Håper denne søknaden oppfyller deres krav og at dere ser på meg som en stor fjott.,og lar meg joine dere buttrock.gif

Når den første DSR spilleren sier at alt er ok med min søknad og at jeg kan joine dere ska få en stooooor klem av meg dork1.gif
+ At jeg starter overføringen av min lock fra GB ASAP biggrin1.gif

Og ja ''koffer ikke'' invite denne locken a6.gif

................................................................................
.Hjertlig hilsen.. .. . ... . . laps
dsr.x-ray
fix04.gif lapse gutten
dsr.immo
Hay laps!
Koffør toffytoff og ikke l@ps på forum? smile1.gif
dsr.ghod
*TEST*
toffytoff
QUOTE (dsr.immo @ Oct 8 2008, 17:42 ) *
Hay laps!
Koffør toffytoff og ikke l@ps på forum? smile1.gif

Hei lille immo fix04.gif .Jo immo det er det at jeg er toffytoff... Kjørte en update og vips så var jeg Toffytoff.. hehe.
Neida.. Var bare ett innfall.. Har en lvl 70 Rogue på GB som jeg forguder.. og den heter..,.... Toffytoff fix10.gif Ikke værre en det.
Så æ kain være din lille laps immo fix04.gif
dsr.immo
My name is Demonus! biggrin1.gif
dsr.immo
Go transfer!
toffytoff
Hmmm.. ser ut som om at det er noe som gjør at jeg ikke får overført.. Locken min henger mellom serverne nu 135.gif .. Snakket med en GM,og i følge han så er ikke det noe trøbbel.. Men det rare er at jeg og maystro overførte samtidig.. og han er kommet inn..Han har vært inne i 2 dager alt.. hmmm.... HJELP!!! barteoro.gif
dsr.ghod
QUOTE (toffytoff @ Oct 10 2008, 02:31 ) *
Hmmm.. ser ut som om at det er noe som gjør at jeg ikke får overført.. Locken min henger mellom serverne nu 135.gif .. Snakket med en GM,og i følge han så er ikke det noe trøbbel.. Men det rare er at jeg og maystro overførte samtidig.. og han er kommet inn..Han har vært inne i 2 dager alt.. hmmm.... HJELP!!! barteoro.gif

Høres ut som at du har lagret warlocken din i Landsbanki på Island .....
dsr.flanell
Tørr, men fin Stefan fix14.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.