QUOTE (dsr.cliff @ Sep 20 2008, 17:08 )

Dette er jo helt på trynet. Bøy masse tusen, og ingen som helst tilbakemelding fra spillet. Er det meningen at folk skal gjette seg til slikt? Synes dette var artig i starten, men at hardt opparbeidede penger forsvinner om du ikke vinner budrunden, er jo lite rettferdig for spesielt de med ikke så mye. I tillegg til at de som har topp med ELITE poeng/skip/kanoner dundrer løs på de med nesten ikke noe. det tar dagesvis å bygge seg litt opp, og så blir alt revet ned på sekunder. At ELITE skip kan angripe de små er IKKE ok. Jeg selv har ikke noe ELITE, men skulle klart ønske det. Jeg prøver å angripe de på egen størrelse, noe som er litt fear-play. Men jobber meg opp og samler gull og perler. Det hjelper lite, da man har brukt 20-30 timer på å bygge opp sitt skip, og så kommer et ELITE-skip og feller meg på noen få skudd, + at nesten alle pirater er døde. dette blir bare et fjortisspill ettervært som tiden går. kutter ut om ikke dette spillet blir gjort litt mere retferdig. Og jeg er ikke alene om det.
Utdrag fra forum..
Trukke det er for meg

Ouch, det der hørtes ikke bra ut nei :/ Jeg er i PvE sone i spillet enda da, er 1 PvE sone og 5 PvP soner da. Visste ikke at man mista hele skuta hvis man blir drept heller :O Skal teste det litt til, å se om det virkelig er slikt.