dsr.monokiller
Sep 11 2008, 16:25
Har en pc for mye. dvs jeg klarer meg med lappisn. (XPS

)
Derfor vurderer jeg å selge riggen.
Pricetag: 10k
med :2 8800 kort i SLI, x-fi topport, 680i-sli mobo, raptor sys disk, dominator ram, svær kobberkjøler på en e6600 cpu. g11 tastatur og samsung skjerm.
pluss div stæsj og selvfølgelig os, dvd brenner osv.
shipping må tenkes gjennom pga. vekt på cpu-kjøler
bilde er mulig ... tror jeg har lagt ut skrytebilde før ---- eh.
dsr.monokiller
Sep 23 2008, 17:59
BUMP!
ingen som vil ha pc?
jøsses!
Tigern, nå har du kjøpt katta i sekken! se her hva du gikk glippa
dsr.tigern
Sep 23 2008, 20:29
1 tiger kjøper ikke 1 katte vel

skal nok få bitt fra meg med den her å
dsr.enigma
Sep 24 2008, 22:47
Mono: lite tips..
feel free to remove this post at any time.
hadde heller prøvd å solgt den til en sucker på finn ellerno
nå veit ikke jeg hvor mye ram det er og hvilken skjerm det er å greier,
men iom. at netshop kjører tilbud på 9995 kr for en bra pc med 3 års garanti, ATI HD-4870, 4GB, 640GB, E8400 og en 24" widescreenskjerm fra LG, tastatur, mus og lyd. (en pc som faktisk er bedre, selv om du kjører sli på 8800 kort (sier ikke om det er gt, gts eller gtx kort.)
med en kjapp reconfig og fjerning av tastatur,os,mus og høytalere
slenge på enda et hd4870 skjermkort så har du crossfire med de 2 beste korta på markedet (med unntak av x2 versjonene av kortene, som i sammenligning med dine kort vil si premier league mot norsk 2. divisjon), e8600 prosessor så har du en pc som er vesentlig bedre, til ca 2000 kr mer enn det du krever. Og med et hovedkort som støtter både ddr2 og ddr3.
min konklusjon: trur pcn din kan være en anelse høyt prisa da jeg sikkert klarer å bygge samme pcn billigere på komplett/netshop
etter en kjapp titt på komplett;
finner ikke den prosessoren du har (mellomklasse som er gått ut av sortiment så jeg la inn en e6850 istedetfor 4gig ram, 2x 8800GTS kort, 24" samsung syncmaster skjerm, XFX 630-i sli hovedkort++++ så kommer jeg like over 10 000 kroner. og som sagt, du nevner ikke en gang om det er gts kort eller gt, med gt kort blir det jo 1500 kroner billigere.
dsr.enigma
Sep 24 2008, 22:48
wtf til spoiler tekst? blir bare svart slik at man må markere for å lese? ikke klikke?