Help - Search - Members - Calendar
Full Version: apotygma bezerk?
DirtyForum > Ham & Spam > Film & Musikk
dsr.stoffis
Noen som har hørt noe av denne spaca norske gruppen? Fant ut eg hadde noen sanger liggende hinn dagen, e intressert i å høre mer av de smile1.gif

Norsk rock/metall-influert house/elektronika, var vel mest aktive på 90-tallet hvis noen lurte gayrockfinalhope.gif
dsr.ghod
Det mest skremmende er at jeg faktsik har hørt om disse. Har ikke noe fra dem, men jeg er litt i sjokk shroom.gif for å være nøyaktig ...
dsr.stoffis
QUOTE (dsr.ghod @ Aug 24 2008, 17:19 ) *
Det mest skremmende er at jeg faktsik har hørt om disse. Har ikke noe fra dem, men jeg er litt i sjokk shroom.gif for å være nøyaktig ...

tror de var rimelig poppis en stund på 90-tallet, såe... ikkje topp20 liksom, men tror de solgte noen plater fix14.gif

det eg e sjokket over e det faktum at eg liker de sangene eg har av de, pleier liksom ikkje å høre så mye på denslags smile1.gif
dsr.placid
Apoptygma Berzerk i hvert fall fix14.gif

De hadde en en stor hit i 2000, Kathy's Song og i 2002 Until the End of the World <- svinger fortsatt bra av denne ok.gif

De lager vel fortsatt musikk, men har ikke hørt noe de siste 6 åra fix14.gif
dsr.stoffis
QUOTE (dsr.placid @ Aug 24 2008, 18:36 ) *
Apoptygma Berzerk i hvert fall fix14.gif

De hadde en en stor hit i 2000, Kathy's Song og i 2002 Until the End of the World <- svinger fortsatt bra av denne ok.gif

De lager vel fortsatt musikk, men har ikke hørt noe de siste 6 åra fix14.gif

satt og hørte på random mp3er da den siste der plutselig dukket frem igjen, derfor eg kom på det gayrockfinalhope.gif

jaja luddig at folk har hørt om de ivertfall biggrin1.gif
low_lyric
skal vel ha allt de har gidd ut på laptop'en smile1.gif (utenom nyeste skiva, den er ikke noe å skryte av)
dsr.flanell
Faktisk hørt om det ja. Likte et par låter for en god stund sida. Visste ikke at de var norske.
dezso!
Kjent navn ja. Kathys song var jo rå i sin tid! (ikke ille nå heller da men...)
dsr.monokiller
Hei
jeg var apoptygma fan nr 1 på 90 og 2000 tallet!!!

har de fleste skivene deres inkludert noen obskure limited skiver.
jeg plaget sogar Stephan Groth med mails. masa på an om å komme til TROMSØ på Insomnia festivalen som jeg styrte litt med. Meeen gutta var så opptatt med disse føkkings Tyskland turneene sine!

anbefaler albumet 7 (sju)
7 er et skummelt og herlig album. fyll opp pipa med jazztobakk og lytt til dette albumet!!! garantert suksess!
Spor nr 5. "rebel" er digg!! har du en svæææær sub. så får du rista løs alt av inventar i stua!!!

leter dere etter spesielle låter så finnere dere ALT på soulseek.
her er hele album og enkeltlåter i ALLE kategorier.
http://www.slsknet.org/

edit:
for dere som liker 90 talls hardcore industri synth techno av psykt psykt merke, sjekk ut : front 242
dsr.stoffis
luddig folkens! sweet! buttrock.gif

eg ble så giret no mono, så eg håper det lever opp til forventningene! Vil ikkje bli skuffet som så mange ganger før når eg har sjekket ut elektronika o.l. -band eg har likt et par sanger av fix14.gif (Skjedde med röyksopp, pleasure, daft punk (de kom seg litt igjen då), depche mode, m.flr. ja stort sett all elektronisk musikk eg har vært borti fix14.gif )
dsr.monokiller
kan love deg en tur inn i noe heeelt nytt
om du følger nevnte oppskrift

som sagt finner du alt av apoptygma på soulseek. versj 156c
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.