Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Bigfoot
DirtyForum > Ham & Spam > Tanketorget
Pages: 1, 2
dsr.airboy
http://www.youtube.com/watch?v=DydHKQgrnO0

smile1.gif
dsr.ghod
Fox News, mere fordummende nyhetskanal finnes kun i midtøsten.
dsr.stoffis
QUOTE (dsr.ghod @ Aug 14 2008, 14:55 ) *

må si eg liker fox news eg, nettopp derfor ok.gif

og hvis det der e fakta, e det faen meg sensasjonelt barteoro.gif
dsr.ReidarAxl
Det er teoretisk mulig at det finnes en såkalt "Bigfoot". Folk flest tror vi har sett under hver en stein her i verden, noe som vi langt ifra har. Og ikke for å snakke om havet. Det er mange forskjellige tolkninger av denne figuren verden over, men den som har fått mest teoretiske bevis på at den kan finnes, er en "Bigfoot" i Kina. Denne kan stamme fra aper to ledd bak oss i evolusjonen (Nei, ikke illusjonen). En kryssning mellom orangutang og en art jeg ikke husker navnet på. Hvis du er intressert i sånne ting som det her, så sjekk ut linken nedenfor. Du kan laste ned episoder på piratebay o.l.

http://www.scifi.com/destinationtruth/

popcorn.gif ok.gif

EDIT:

QUOTE (dsr.ghod @ Aug 14 2008, 14:55 ) *

Da bør du sjekke ut Russia Today, aka RT. a5.gif
Men Fox er den største høyre orienterte bullshit kanalen i verden, når det gjelder politikk altså.
dsr.ghod
Det er vedtatt og bevist at bigfoot er en blanding av 2/3 unicorn 1/6 Loch ness monster og 1/6 fiksjon.
dsr.ReidarAxl
QUOTE (dsr.ghod @ Aug 19 2008, 17:02 ) *
Det er vedtatt og bevist at bigfoot er en blanding av 2/3 unicorn 1/6 Loch ness monster og 1/6 fiksjon.

http://www.youtube.com/watch?v=IT_CHj78jUE
dsr.ghod
Reidar, vet ikke helt hva du prøver å linke til, men la meg hjelpe deg. http://www.vg.no/nyheter/utrolige-historie...hp?artid=534571
dsr.ReidarAxl
QUOTE (dsr.ghod @ Aug 19 2008, 21:41 ) *
Reidar, vet ikke helt hva du prøver å linke til, men la meg hjelpe deg. http://www.vg.no/nyheter/utrolige-historie...hp?artid=534571

Linka rett jeg ja fix14.gif

Men altså, er jo mest sannsynelig hoax akkurat det der ja, men som sagt så er det fullt mulig, evoluistisk sett. (hihi).

Det finnes plasser i verden som ikke er kartlagt en gang, OG vi har ikke vært på havets bunn en gang heller, faktisk ikke i nærheten en gang. Vi finner nye dyre-, fiske- og insektsarter hver dag.

Last week the expedition’s tally of finds — 40 new species of mammal, four new species of butterfly and innumerable insects — captivated the world. But to Shane Winser, who has advised explorers for the past 30 years at the Royal Geographical Society (RGS), the hoard was not so very remarkable.... New Guinea, February 12, 2006.

http://www.timesonline.co.uk/tol/news/article729836.ece (Tok bare en random)
dsr.ghod
En butterfly er en butterfly samme hvordan fargekombinasjon som finnes. Hvis man feks derimot finner en ny type FLODHEST ( Hippopotamus amphibius )som er 4 ganger så stor som gjennomsnittsflodhesten eller en flodhest som er 1/4 av Choeropsis liberiensis (dverg flodhesten) SÅ ring noen aviser.

Hvis man finner en ny type elefant som er 6 ganger større enn en vanlig elefant og det er flere hundre av den (eller hvertfall mere enn en) så ring noen aviser.

Hvis man finner Loch Ness monsteret så ring noen aviser.

Finner man noen nye indianere i relativt ulent terreng i en urskog, ring noen aviser.

Finner du en ny type sjømaneter som har 5 prikker på ryggen istedenfor 4 drit i å ringe noen aviser. (ps ikke sjekk på nettet hvor mange prikker maneter har på ryggen, jeg tok bare ett tall fra løse lufta).

Ja, det ER MANGE fisker i vannet (både store og små) som ikke er oppdaget enda. Det tror vel den gjengse mann.

At man derimot A: skal oppdage ett nytt kontinent på størrelse med Russland i stillehavet eller B: Bigfoot. Det er en utopi.
Grunnen til at man ikke har funnet alle fiskene i havet enda, (både store og små) er fordi at havet er "noe mere utilgjengelig" enn land for mennesker. Og NOE større.

Hvis man først skal finne noen nye store beist på land, så tviler jeg sterkt på at man finner en bigfoot i USA / Canada / Alaska.

Da må det nok sannsyligvis en regnskog til for å skule noen nye u-oppdaget store dyre/menneskearter. Med mindre man kaller en ny dyreart marihøne med 12 prikker isteden for 4. Det er ikke en ny dyreart, det er en forbanna marihøne med flere prikker en foreldra sine!
Det vil det samme som å si at en mann med brunt hår, og en mann med blondt hår er 2 forskjellige menneskearter. Det er fortsatt mennesker uansett hvordan man vrir og vender på det.
dsr.ReidarAxl
Enig med det meste du sier altså. Og det står også i den artikkelen jeg at man har egentlig bare funnet et par planter og et par dyr/insekter, i forhold til hva som finnes. Mente jeg leste en gang at så mye som 90% er fortsatt uopdaget til dags dato, og så mye som 2000 arter dør ut hver dag. (Ikke quote meg på det da men)

En av grunnene til at det er viktig at man må finner nye planter, fisker, insekter osv, er at i en eller flere av de finner vi den ultimate kuren til kreft, hiv, osv..... Slik at vi mennesker kan holde oss enda litt lengre levende, sånn at vi kan ødelegge ENDA mere av denne vakre jorden vi bor på. Men men.

Når man har funnet nye sivilisasjoner her i verden, som aldri har hatt kontakt med resten av oss før, hvorfor skal det være så vanskelig å tro på at det kan finnes en sivilisasjon med bigfoots også. Det kan finnes så mye som 100 grupper med urmennesker i Amazonas som ikke vi vet om enda. Og det er i et av verdens 2xx land. (Ikke at jeg tror vi finner ursamer på vidda altså)

Og det at vi ikke har sett under overflaten av verdens hav, gjør jo muligheten for et Lock Ness monster fullt mulig. Kanskje bare ikke i selveste Lock Ness. Eneste grunnet til at vi kan si at dinosaurene er utryddet, er jo fordi vi ikke finner noen. Kanskje vi gjør det en vakker dag. Gjennomsnittsdybden på verdens hav er 3800 m. Det dypeste punktet er på 10 km. Det finnes en ubemannet fartøy som sies å skal ta seg ned til 7km, dog de opererer vanligvis på rundt 1000 meter. Vi får se. Amen
dsr.ghod
Det var morro så lenge vi var uenige i store ting, nå begynner vi nesten å bli enige. Kjedelig biggrin1.gif
Vel, det er 2 ting (nei strengt tatt 3 ting) jeg anser som en umulighet.

A: At bigfoot finnes (med mindre han gjemmer seg i amazonas jungelen) (må ikke forveksles med amazon.com)

B: At Hitler stakk av til syd amerika, starta ett country band, ble født på ny July 6, 1946, ble president i USA og innvaderte Afganistan og Irak.

C: At elvis lever.

Vel, snakker om dyrearter, jeg har prøvd å google fram dette jeg beskriver nå med ett enkelt ord på vg db og nettavisen, men fant ikke resultatet jeg var ute etter.

Ett eller annet sted i Norge (jeg TROR det var østfold) så er det en grunneier som ikke for lov til å bygge bolig på tomta si (eller så var det oppføre en ny bolig på tomta) fordi at det finnes EN (!!!!!) speisell sommerfugl art som kun lever der (i Norge). Denne dumme sommerfuglen finnes _ingen_ andre registrerte steder i norge utenom på tomta hans, og dyreværn ett eller annet offentlig etat nekter han derfor å sette opp en ny bolig pga at "de tror at sommerfugl typen vil dø ut".

Ja so what? Vi snakker ikke om at SAMTLIGE sommerfugler i norge dør, det er kun de med litt rødt på vingene sine (eller.no slik) og hadde de vært litt evolusjonære (oi morro ord) så hadde de vel klart å bosette seg litt flere steder enn i en sump i østfold.
Hvis det er slik at ingen verdens ting kan dø for at vi skal kunne leve, så får hele jævla norge bli budhister (de prøver hvertfall å unngå å drepe ting i så stor grad som mulig det lar seg gjøre).
dsr.ReidarAxl
Det du skriver om Hitler og Elvis er så og si samme tingen. At Elvis fortsatt lever, ja den sjansen er vell meget minimal. Og at Hitler dro til syd-amerika er også meget minimal. Men man må forstå en meget viktig universal ting. Ingenting er sikkert. INGENTING. Hvis det var EN ting som var 100% sikkert i universet, så ville vi aldri eksistert. Og til og med det er ikke sikkert. Man vil gjerne si at døden er sikker, men det er den ikke. Fordi ingen vet hva "døden" innebærer, og da kan man ikke definere den heller. Man kan bare håpe. Ingenting er sikkert, det er et fint ordtak det. biggrin1.gif

(Hihi)

Og det du snakker om den sommerfuglen. Ville nok vært ganske så oppgitt om jeg var i den situasjonen vil jeg tro. Men hvem skal ha retten til å si at et menneske er mer verdt enn en sommerfugel? Og da mener jeg universalt sett. Og hva er forskjellen på å drepe en mygg, i forhold til en hund? Forskjellen på akkurat det, gjenspeiler seg for.eks med "terrorist" anfallet i USA. Der døde 3000 mennesker, mens i Iraq er det anslått i en studie at 650 000 irakiske sivile har mistet livet som følge av krigen. Skal det være greit å drepe over en halv million mennesker, forbi 3000 døde? Hvis de som står til ansvar for 650 000 døde i Iraq, hadde et universalt syn på livet, kanskje alle de menneskene ville vært i livet idag?

(Ok ok ok, er bare litt oppgitt over nrk.no som var nede da jeg skulle se Norge i semifinalen litt før idag)

Se på den du Stefan: http://www.dagbladet.no/nyheter/2008/08/21/544301.html gayrockfinalhope.gif
dsr.airboy
Det er ikke SÅ lenge siden forskere tok seg inn til ukjent terreng hvor ingen hadde vært før og fant mange tusen gorillaer som levde.
Så at det finnes dyr også på land som f.eks bigfoot vi enda ikke har oppdaget som lever i sjul et sted er på ingen måte utenkelig.
dsr.ghod
Reidaj: Det tok meg akkurat ett nanosekund å finne ut en ting som ER sikkert.
At både hjertet mitt og ditt en dag vil slutte å slå av egen maskin.

Hvis du syntes så synd på samtlige dyr som du tydeligvis gjør i innlegget over, så foreslår jeg at du blir munk og drar til Kina.
De passer på hvor de tråkker, fordi at det er en stor synd å tilogmed drepe noe så lite som en mark.
Jeg sier ikke at jeg bevist prøver å tråkke på katter i Oslo, men om OM det skulle vise seg å være en mygg (ja insektet) på bakken og jeg tråkker på det ved ett uhell så vil jeg ikke sove dårlig om natta.

Ei heller om jeg klasker etter en mygg når jeg er på hytta.

Vel AB, det kan godt hende at noen forskere tok seg opp til ulent terreng for ikke SÅ lenge siden (som er tidsperioden du selv bruker), men er du sikker på at ingen hadde vært der før? Det kan jo hende at det var folk der opp / borte / nede for 30 - 50 - 70 - 100 - 150 - 200 år sida?
De så noen tusen gorillaer som ser akkurat ut som alle andre gorillaer.
Hadde de sett noen tusen t-rex er SÅ hadde liksom "OMG WE GOT TEH DISCOVERY", men siden de så noen tusen gorillar, som det finnes "noen tusen av" fra før av (arten gorilla), så var ikke dette nok til å få Nobels pris i Discovery (eller noe slik pris ish).
Og jada, ikke bruk noe judo knep her. Jeg vet at gorilla bestanden ikke er super levedyktig grunnet noen mennesker jakter på den. Ikke dra det inn i diskusjonen. dork1.gif
dsr.airboy
Poenget var er at det er en rimelig stor sensasjon at 125 000 gorillaer som ingen visste om dukker opp.
At det da finnes en skapning som bigfoot et eller annet sted mennesker til daglig ikke vandrer rundt er ikke utenkelig.
Når 125 000 gorillaer greier å gjemme seg bort inne i skogen skal vel noen eksemplarer av et nærmest likt dyr greie det like bra.
dsr.ghod
Nå skal ikke jeg akkurat skryte på meg å være Lars Monsen, men å påstå at det finnes noe som helst sted i USA / Canada som kan huse alt ifra 20 bigfoots til 125 000 bigfoots som er unexplored, det tviler jeg sterkt på. Spesielt siden "arten" "lever" her
Habitat: Forests, Swamps, Mountains

Spesielt siden "han" / "de" bor i
Country: United States, Canada

Jeg kan heller ikke nekte for at jeg lar meg fasinere av hvor mange forskjellige arter det finnes av bigfoot.
Bigfoot is described in reports as being an ape between 6–15 feet (1.8–4.6 m) tall weighing in excess of 500 pounds (230 kg)
og
While most casts have five toes—like all known apes—some casts of alleged Bigfoot tracks have had numbers ranging from two to six

Snakk om helgardering.
dsr.ReidarAxl
Ja neida, jeg kommer nok til å drepe tusenvis av småkryp fremover, det skal ikke stå på det. Men du skjønnte vell det merkelige poenget jeg prøvde å produsere? Hehe ok.gif

Men, det er ikke 100% sikkert at hjertene våre vil slutte å slå av egen maskin. Hva om vi finner en evighets drink? Hvem vet? Eller at universet gjør noe merkelig før man dør, at det resetter seg, man går tilbake i tid evig? HVEM VET!!! biggrin1.gif
dsr.ghod
Folk har fortsatt ikke klart å lage en mekanisk evighetsmaskin og du håper på en evighetsmaskin lagd av en muskel? (jeg tror hvertfall at hjertet er en muskel).
Vel lykke til!
dsr.lasermus
PS: Evighetsmaskin er faktisk umulig (selv om perrin mener noe annet).
dsr.pretana
QUOTE (dsr.lasermus @ Aug 23 2008, 02:37 ) *

selvagt er det ikkje umouigt, men bare ekstremt vanskelig (og meg ekstremt vanskelig mener eg netsten umulig fix14.gif)
dsr.ReidarAxl

Ingenting er sikkert, ingenting er umulig. ok.gif
dsr.lasermus
QUOTE (dsr.pretana @ Aug 23 2008, 04:18 ) *
QUOTE (dsr.lasermus @ Aug 23 2008, 02:37 ) *

selvagt er det ikkje umouigt, men bare ekstremt vanskelig (og meg ekstremt vanskelig mener eg netsten umulig fix14.gif)

Sant nok, ikke helt umulig, men jeg synes ikke "ekstremt vanskelig" er kraftig nok uttrykk til å si hvor vanskelig det er. Det er vel omtrent like vanskelig som å skulle hoppe til månen, uten hjelpemidler. Umulig? Nei, ikke med nok trening, men vanskelig fix14.gif

Det finnes ting som er umulig, hvis det er mulig så har det en naturlig forklaring.
dsr.ReidarAxl
QUOTE (dsr.lasermus @ Aug 23 2008, 13:04 ) *
Det finnes ting som er umulig, hvis det er mulig så har det en naturlig forklaring.

Alt er jo naturlig. Så da er jo alt mulig. ok.gif
dsr.lasermus
QUOTE (ReidarAxl @ Aug 23 2008, 14:43 ) *
QUOTE (dsr.lasermus @ Aug 23 2008, 13:04 ) *

Alt er jo naturlig. Så da er jo alt mulig. ok.gif

Nei. Enten er det umulig, _eller_ så er det mulig, men med en naturlig forklaring.
dsr.ReidarAxl
QUOTE (dsr.lasermus @ Aug 23 2008, 14:57 ) *
Nei. Enten er det umulig, _eller_ så er det mulig, men med en naturlig forklaring.

Gi meg et eksempel på en ting som er umulig! smile1.gif
dsr.ghod
QUOTE (ReidarAxl @ Aug 23 2008, 14:08 ) *

Laser var jo inne på det i forrige post da. At ett menneske skal hoppe til månen ute hjelpemidler, men kun med beina (kan til nøds strekke meg at det er lov til å bruke sko under forsøket) fix14.gif

Det er også TOTALT umulig å lagre alt som finnes på internett på MIN datamaskin uten relativt store oppgraderinger.
dsr.ReidarAxl
QUOTE (dsr.ghod @ Aug 23 2008, 15:22 ) *
Laser var jo inne på det i forrige post da. At ett menneske skal hoppe til månen ute hjelpemidler, men kun med beina (kan til nøds strekke meg at det er lov til å bruke sko under forsøket) fix14.gif

Det er også TOTALT umulig å lagre alt som finnes på internett på MIN datamaskin uten relativt store oppgraderinger.

Det kan være mulig å hoppe til månen hvis tyngdekraft opphører, eller at man plutselig blir "supermann", med at himmelske kosmiske stråler treffer enkelte atomer inne i oss. Internet kan komprimeres i fremtiden. Men i nåtiden kan også de himmelske kosmiske strålene treffe datan din også- ok.gif

Hvis du skriver at det jeg skrev nå kommer ALDRI til å skje, da tar du feil, for husk, ingenting er sikkert, alt er mulig. ok.gif ok.gif ok.gif
dsr.lasermus
QUOTE (ReidarAxl @ Aug 23 2008, 15:08 ) *

Å få en evighetsmaskin til å produsere energi.
dsr.lasermus
QUOTE (ReidarAxl @ Aug 23 2008, 15:31 ) *
QUOTE (dsr.ghod @ Aug 23 2008, 15:22 ) *

Det kan være mulig å hoppe til månen hvis tyngdekraft opphører, eller at man plutselig blir "supermann", med at himmelske kosmiske stråler treffer enkelte atomer inne i oss. Internet kan komprimeres i fremtiden. Men i nåtiden kan også de himmelske kosmiske strålene treffe datan din også- ok.gif

Hvis du skriver at det jeg skrev nå kommer ALDRI til å skje, da tar du feil, for husk, ingenting er sikkert, alt er mulig. ok.gif ok.gif ok.gif

Du kan ikke bare bøye reglene slik. Det er umulig å lagre alt på internett på Ghods pc. Selvsagt kan man lagre nåtidens internett på en framtidig pc, men det er jo ikke det han sier heller. Du ville ha et eksempel på noe umulig, og du fikk det.

EDIT: "Himmelske, kosmiske stråler"?
dsr.ReidarAxl
Hehe fix14.gif

Edit: Btw, jeg mente nåtidens internett, med en fremtidig komprimering, på en nåtidens PC.
dsr.immo
Det er umulig å få fornuft inn i skallen på enkelte her biggrin1.gif
dsr.ghod
HAHAHA! Sier ikke hva jeg ler av, men han er nordlending biggrin1.gif

Og la meg rette litt på det da Reidar.
Det er UMULIG å hoppe til månen som menneske i dag, uten hjelpemidler for så å OVERLEVE på månen. Gi meg noen "kosmiske stråler" for å slå den floka da.
dsr.ReidarAxl
Hehehe biggrin1.gif gayfight2.gif
dsr.lasermus
QUOTE (ReidarAxl @ Aug 23 2008, 16:01 ) *
Hehe fix14.gif

Edit: Btw, jeg mente nåtidens internett, med en fremtidig komprimering, på en nåtidens PC.

Nåtidens internett, med framtidig komprimering, på en nåtidens pc er umulig. Det er en faktisk grense på hvor god (tapsfri) komprimering kan være, og den grensen er mer eller mindre nådd.
dsr.ReidarAxl
QUOTE (dsr.lasermus @ Aug 23 2008, 17:38 ) *
Hehe fix14.gif

Nåtidens internett, med framtidig komprimering, på en nåtidens pc er umulig. Det er en faktisk grense på hvor god (tapsfri) komprimering kan være, og den grensen er mer eller mindre nådd.

Og Jorda er flat!! ok.gif

Vi får se når de kommer med biologiske hardisker biggrin1.gif

Edit (offtopic): Jeg spår at iløpet av 2 mnd vil Israel angripe Iran. Legger 50 kr på den, noen med?
dsr.immo
Edit (offtopic): Jeg spår at iløpet av 2 mnd vil Israel angripe Iran. Legger 50 kr på den, noen med?

Sign me up.
dsr.ReidarAxl
Kjører på med en gåte også! Den som tar denne er go! Ordentlig GO!

:: Joseph Biden dør, John McCain blir utenriksminister. Svaret har 3 engelske ord, der et av de er "The" ::

ok.gif ok.gif ok.gif
dsr.immo
The dumbest riddle
dsr.ghod
The WW III
dsr.ReidarAxl
Jeg tipper at kun Ðïñgo kan ta denne ok.gif
dsr.aleks
The biggest lie
dsr.ReidarAxl
QUOTE (dsr.aleks @ Aug 23 2008, 23:13 ) *
The biggest lie

Nope fix14.gif
dsr.ghod
Hvilket judo-knep! Vende om det vi snakker om på denne måten! Fysj!
dsr.lasermus
QUOTE (ReidarAxl @ Aug 23 2008, 17:55 ) *
QUOTE (dsr.lasermus @ Aug 23 2008, 17:38 ) *
Hehe fix14.gif

Og Jorda er flat!! ok.gif

Vi får se når de kommer med biologiske hardisker biggrin1.gif

Biologiske harddisker har da ingenting med komprimering å gjøre, og det vil igjen innebære en oppgradering av Ghods pc. Det finnes ting som er umulig, og vil være umulig for all evighet.
dsr.caraghi
bare det å få Reidar til å innse at det finns ting som er 100% umulig er jo i seg selv 100% umulig. Så der har dere den smile1.gif
dsr.ReidarAxl
QUOTE (dsr.caraghi @ Aug 24 2008, 01:15 ) *
bare det å få Reidar til å innse at det finns ting som er 100% umulig er jo i seg selv 100% umulig. Så der har dere den smile1.gif

= WIN ok.gif
dsr.ReidarAxl
QUOTE (dsr.lasermus @ Aug 24 2008, 01:08 ) *
Biologiske harddisker har da ingenting med komprimering å gjøre, og det vil igjen innebære en oppgradering av Ghods pc. Det finnes ting som er umulig, og vil være umulig for all evighet.

Nå er jeg ingen ekspert på området, men leste en gang om biologisk harddisk, CPU osv... Som det visstnok forskes på. Hvis man har en ny måte å lagre ting på, vil man ikke da også ha en ny måte å komprimere med det samme? smile1.gif Så de eventuelle grensene man har nådd på dagens teknologi, vil da bli resetta. Men når det gjelder PC'n til Stefan, så holder jeg meg fast til den himmelske kosmiske stråle teorien! ok.gif
dsr.ghod
QUOTE (dsr.caraghi @ Aug 24 2008, 00:15 ) *

Faen`a ragi. Nå ble det dårlig steming her fix14.gif
dsr.ReidarAxl
:: Joseph Biden dør, John McCain blir utenriksminister. Svaret har 3 engelske ord, der et av de er "The" ::

Svaret: "The West Wing" I siste sesong dør VP kandidaten og den republikanske motstanderen fikk utenriksminister posten. Og selvsagt, en demokratisk minoritets kandidat vant. Ingen andre som så den likheten da? biggrin1.gif Kanskje ingen som har sett The West Wing fix14.gif ok.gif
dsr.ghod
QUOTE (ReidarAxl @ Aug 23 2008, 23:23 ) *
QUOTE (dsr.caraghi @ Aug 24 2008, 01:15 ) *

= WIN ok.gif

Er du helt sikker på at dette er WIN for deg?
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.