Reidaj: Det tok meg akkurat ett nanosekund å finne ut en ting som ER sikkert.
At både hjertet mitt og ditt en dag vil slutte å slå av egen maskin.
Hvis du syntes så synd på samtlige dyr som du tydeligvis gjør i innlegget over, så foreslår jeg at du blir munk og drar til Kina.
De passer på hvor de tråkker, fordi at det er en stor synd å tilogmed drepe noe så lite som en mark.
Jeg sier ikke at jeg bevist prøver å tråkke på katter i Oslo, men om OM det skulle vise seg å være en mygg (ja insektet) på bakken og jeg tråkker på det ved ett uhell så vil jeg ikke sove dårlig om natta.
Ei heller om jeg klasker etter en mygg når jeg er på hytta.
Vel AB, det kan godt hende at noen forskere tok seg opp til ulent terreng for ikke SÅ lenge siden (som er tidsperioden du selv bruker), men er du sikker på at ingen hadde vært der før? Det kan jo hende at det var folk der opp / borte / nede for 30 - 50 - 70 - 100 - 150 - 200 år sida?
De så noen tusen gorillaer som ser akkurat ut som alle andre gorillaer.
Hadde de sett noen tusen t-rex er SÅ hadde liksom "OMG WE GOT TEH DISCOVERY", men siden de så noen tusen gorillar, som det finnes "noen tusen av" fra før av (arten gorilla), så var ikke dette nok til å få Nobels pris i Discovery (eller noe slik pris ish).
Og jada, ikke bruk noe judo knep her. Jeg vet at gorilla bestanden ikke er super levedyktig grunnet noen mennesker jakter på den. Ikke dra det inn i diskusjonen.