Vil bare få ut noen tanker om noe som skjedde i går da jeg og eneklte andre DSR medlemer ble med på en PuG bestående av en del randoms og Empiricus medlemmer. En del rot med tacts og diverse annet gjorde at Gruul og Magtheridon som ofte kan gjøres på rundt en time nærmet seg tre/tre og en halv. Folk ble naturligvis i en slik setting rastløse og mindre pene kommentarer ble slengt mot hverandre på kryss av guilds. Runnet endte med at enkelte disbandet og til slutt fikk vi alle nok og gav opp. Høres dette kjent ut? ja det er stort sett dette man møter i PuG's.
Poenget mitt med dette er at vi vet ALLE sammen hva PuG's innebærer (venting, roting, wiping) så jeg håper at alle som blir med på noe slikt i fremtiden tenker seg godt om før de sier ja takk til en invite. Jeg sikter ikke mot noen nå, dette skjedde fra alle sider, men jeg bare følte at det ble for dumt og bruke alt som var igjen av focus på whining.
DSR er et guild jeg dessverre har mindre kjennskap til en Empiricus da jeg tidligere var medlem i guildet: VoneA som ble til Empiricus og det er tydelig at det er stor forskjell mellom våre to guilds. DSR er etter min oppfatning veldig konsentrert og "kanskje" (Jeg vet ikke dette siden jeg ikke kjenner dere så veldig godt) litt mer "go go go" en Empiricus. Når det først er sånn så kommer ting som i går dessverre til å skje. DSR vet jeg hadde veldig gode resultater fra pre TBC og jeg betegner dere en smule hardcore selv om dere ikke nødvendigvis raider 25 mans, for jeg er fullt klar over at dette har DSR skills til. Mye av dette er kanskje fordi jeg kommer fra et veldig "slapt" guild med mye humor og kanskej en del roting. Vil bare gjøre obs på at det er dessverre ikke så mange som er "like gode" som dere som har holdt på i 40 manns raids og sett ting folk som jeg aldri kunne sett.
Snakket en del med raidleadern fra i går som tilfeldigvis er dama, diskutert, og kommet frem til at det er vi som er "gjester" i et slikt raid og det gir oss ingen rett til å slenge dritt til andre guilds og osen de velger og lede sine raids. Jeg er selvfølgelig også enig i mye som ble sagt i går, men alt i alt så er det vi som er gjester som tar et valg med og bli med og vi kjenner alle til risikoen når man setter sammen et raid med mennesker som vanligvis ikke raider sammen og ikke kjenner spillestilen til hverandre :/
Ble langt dette her, men følte at dette måtte ut på forumet, så får dere gjøre opp deres egen mening om hvem som hadde skylda, men vær snill og tenk litt over det som står her før dere legger ut på deres neste PuG, for det som kan virke som en selvfølgelig hs situasjon pga happywipe, kan oppfattes veldig annerledes av andre
Håper jeg klarte og formulere meg ok og håper på tanker rundt dette fra dere
Ha en fin dag!
Marius - Majijus Enh shaman