Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Uffda
DirtyForum > Public > Public Forum
dsr.proffen
Uffda.
Greit jeg syns det er fett med brann tap. Men ikke 8-0 av alle siffer 135.gif
dsr.caraghi
8-0 e jo helt greit då. Når vi først skal tape så kan det like gjerne gjøres med brask og bram! biggrin1.gif

Vi e jo tross alt best i alt, også det å tape fix14.gif
dsr.nitro
*brask og brann* ..
dezso!
Trekker på smilebåndet her, men egentlig er det jo ufattelig tragisk for "norsk fotball".
Fatter ikke at de kunne kolapse så totalt. Har de ingen ære når det går i mot i Brann?
Skulle tro man fikk en "Nei faen heller" holdning på 0-5 eller noe hvertfall fix05.gif

Lykke til mot Ventspils da. Dem blir knallharde for dere!

edit: og er ikke dette en post for spam-forum egentlig? (ex-forumpoliti)
dsr.zod
pisk.gif
dsr.proffen
psst. Jeg har admin rights. Jeg poster hvor som helst. Dessuten er ikke et 8-0 tap for brann spam, egentlig næremer news siden enn spam fora
dsr.zylark
Fotball?

Ett lag med ett sett drakter og sponsorer, tapte for ett annet sett med drakter og sponsorer. Ja, det må jeg bry meg om... biggrin1.gif

Hadde det vært som i gamle dager hvor spillerne faktisk kom ifra byen laget spiller for skulle jeg heller prøvd a fejke litt interesse. Som jeg gjør nå med landskamper. Det var tilogmed ekte da vi slo Brasil. Men da var jeg pære full på Festspill i Nord-Norge (Harstad), så det gjelder ikke fix14.gif
Maria
Min kommentar: HAHAHAHAHAH fix10.gif

Ojda som jeg savner smilisene på dsr forum allah.gif (ojsann ny en!)
dsr.stoffis
Og da var sesongen over.
dsr.jannis
http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=197130

OMFG a3.gif
dsr.magican
Jaja, muntlige avtaler eller ikke. Brann sliter tyngre enn de har gjort på mange år. Og desverre tror jeg mer på at det blir en "kamp" mot nedre halvdel enn kamp om europa-cup plass.

Selge en spiller som Helstad uten at en erstatter er klar? Det er sympatisk i forhold til Helstad, men utrolig dumt med tanke på resultater. Og når Ighalo ikke kommer, så må de ut å lete på ny.

Håper det blir litt oppvask pga dette.
dsr.jaw
QUOTE (dsr.magican @ Jul 28 2008, 15:09 ) *
Jaja, muntlige avtaler eller ikke. Brann sliter tyngre enn de har gjort på mange år. Og desverre tror jeg mer på at det blir en "kamp" mot nedre halvdel enn kamp om europa-cup plass.

Selge en spiller som Helstad uten at en erstatter er klar? Det er sympatisk i forhold til Helstad, men utrolig dumt med tanke på resultater. Og når Ighalo ikke kommer, så må de ut å lete på ny.

Håper det blir litt oppvask pga dette.

Oppvasken kan de ta i en lavere divisjon,er ikke vits i å bruke opp tiden til topplaga vettu.
FFK spella jo løkkefotball med de magi a5.gif
Regner vel heller ikke nok i bergen i disse dager til en skikkelig oppvask eller hva ?? ok.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.