Help - Search - Members - Calendar
Full Version: VG = Fail
DirtyForum > Public > World of Warcraft
dsr.placid
http://www.vg.no/teknologi/artikkel.php?artid=193206

Dette er en helt vanlig WoW samtale? Cyb0r = cyber? Tror ikke den stakkars VG journalisten har filla peiling hva det snakkes om der lol.
dsr.battlerager
Agurk-nyhet?
dsr.stoffis
leste papirutgaven idag, og eg må si eg lo godt når eg leste det, helt konge at det går an å skrive så dårlige artikler i en riksavis biggrin1.gif
dsr.ghod
Agree her. Ble satt ut over denne "nyheten". Ikke at den har noe fnugg tyngde heller.
dsr.the_legion
haha nais biggrin1.gif
dsr.caraghi
Syns igrunn ikke den artikkelen er helt teit. Husk på at enn så lenge så er det nok flere som ikke skjønner bæret av internett og ikke minst sjargongen som blir brukt her enn det er innvidde.

Skulle jeg forklart mine foreldre eller besteforeldre noe om hvordan man kommuniserer eller liknende i feks spill som wow ville jeg linket de den artikkelen. Vel, de ville ikke fikset en link eller noe annet som har med internett å gjøre, så jeg måtte nok ha printet hele artikkelen ut til dem (de ville ikke forstått noe av artikkelen heller, men det får så være)

smile1.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.