Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Nye skjermer...
DirtyForum > Hardware & Software > Hardware & Software
dsr.enigma
Tjena! skal hente meg ut 2 lcd skjermer fra psdata. (trur det blir 2x 24") til en verdi av ca 11500

noen som har formening om hva som kan være et godt kjøp? det jeg ser av tester i norge er jo bare i 3000 eller 9000 pr skjerm..

dsr.immo
Er så mange varianter really at svaret må bli at et godt kjøp er de skjermene du ikke angrer på at du kjøpte.
Sitter selv med en NEC 2080UX+ som val snart er 4 år gammel med S-IPS panel. la 12500,- i den og den har vært så bra at jeg ikke har angra et eneste minutt. Perfekte farger og innsynsvinkel samt rask til spill.

Det jeg prøver å si er at S-IPS er tingen om man vil ha i pose og sekk. Problemet mitt er at jeg ikke klarer å finne en 24" med samme futt som min gamle så sitter fortsatt med 20" (som jo egentlig er nok smile1.gif )

NEC og EIZO er Rolls Royce men koster
dsr.monokiller
samsung
dsr.enigma
QUOTE (dsr.immo @ Jun 28 2008, 16:04 ) *
Er så mange varianter really at svaret må bli at et godt kjøp er de skjermene du ikke angrer på at du kjøpte.
Sitter selv med en NEC 2080UX+ som val snart er 4 år gammel med S-IPS panel. la 12500,- i den og den har vært så bra at jeg ikke har angra et eneste minutt. Perfekte farger og innsynsvinkel samt rask til spill.

Det jeg prøver å si er at S-IPS er tingen om man vil ha i pose og sekk. Problemet mitt er at jeg ikke klarer å finne en 24" med samme futt som min gamle så sitter fortsatt med 20" (som jo egentlig er nok smile1.gif )

NEC og EIZO er Rolls Royce men koster

vanskelig å vite om man angrer eller ikke på forhånd fix14.gif

og grunnen til at jeg vil ha 24" er at de er like høye som en 4:3 19", så kan plasseres jevnt.
dsr.immo
..poenget var vel mer at jeg brukte veldig mye penger på den og angret ikke. Noe som i min verden sier mye om kvaliteten. Angerer aldri på å ha kjøpt noe så lenge jeg fikk det jeg trodde eller mer.. noe s-ips panelet ga smile1.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.