Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Triple X
DirtyForum > Ham & Spam > Spam
dsr.hansiball
Triple X

Sjefolainen film, Vin Diesel og Samuel L. Jackson, mye biler og masse action... bedre blir det ikke. Gleder meg.  :)
dsr.puma
American History X e sjefefilm!
Silence
Denne SKAL jeg se!!!!!!!!!!!!!!!!! smile1.gif  :for_deef
dezso!
sikkert dårlig story...  men masse action.. Love it biggrin1.gif
Pulse
Vin Diesel er jo en tøff mann!  fix14.gif
dsr.hansiball
QUOTE (Pulse @ Aug. 10 2002,23:03)

Nesten like tøff som meg!!  :oro1
Pulse
QUOTE (Hansiball @ Aug. 11 2002,00:47)
QUOTE (Pulse @ Aug. 10 2002,23:03)

Nesten like tøff som meg!!  oro1.gif

bob bob...  :juupz
Faith
Er ikke Arnold tøffest lenger  ???
Wicked
Har sett den alt jeg  :D  Action hele veien og mange frekke men javli morsomme komentarer!! biggrin1.gif

Far dere som ikke vet det sa nar jeg kommer hjem sa skal jeg sette opp en FTP server der dere kan laste ned den filmen + blade2, stuart little2, the touch, eight legged freaks osv.. om dere kontakter meg pa icq sa kan jeg legge ut onskelig med filmer har kjopt ca 320 filmer her sa har nok de fleste ++ noen fete animerte filmer..... biggrin1.gif
dezso!
divx?
du kan vel ikke legge ut dvd så :dork1.gif:
Wicked
Det er vcd (brent dvd)..... Kommer til a trenge litt hjelp med a legge de ut...... og ikke spor sa vanskelig Va  :D Jeg kommer ikke til a forklare noen mere na.... vet ikke mere.. vet kun at jeg skal legge de ut en vei eller en annen..... oro1.gif
SDS Raptor
Denne må jeg se!!
dsr.hansiball
Alt ute i USA! *gledesegmassemasse*  :D
aCe R@ge
QUOTE (Puma @ Aug. 10 2002,19:52)

Hvorfor det......

Tror du virkelig at alle som har et litt annet syn på historien er sånn som de idiotene der......

Gi de gutta en håndgranat og de tar livet av seg selv.... og gjør oss andre en tjeneste....

Filmen er litt vel Politisk "Korrekt" og ønsker å bygge videre på et bilde / prototyp av et politisk syn... som de hater og ønsker å sverte.....

så det så
dezso!
QUOTE (aCe R@ge @ Aug. 14 2002,14:51)

Hvorfor det......

Tror du virkelig at alle som har et litt annet syn på historien er sånn som de idiotene der......

Gi de gutta en håndgranat og de tar livet av seg selv.... og gjør oss andre en tjeneste....

Filmen er litt vel Politisk "Korrekt" og ønsker å bygge videre på et bilde / prototyp av et politisk syn... som de hater og ønsker å sverte.....

så det så

eh.. aner jeg et besøk i tanketorget snart rage? bør få mer oppmerksomhet her enn i ace-forumet  :cool:
aCe R@ge
QUOTE (Varga$ @ Aug. 14 2002,15:27)
QUOTE (aCe R@ge @ Aug. 14 2002,14:51)

Hvorfor det......

så det så

eh.. aner jeg et besøk i tanketorget snart rage? bør få mer oppmerksomhet her enn i ace-forumet  cool.gif

LMAO....

ja kanskje det.......

jeg bare måtte ut med det ser du.....
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.