Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Racedriver Grid
DirtyForum > Public > Andre Spill
dsr.xu
Er det noen som spiller dette spillet?

Selv er jeg hektet. Er vel kanskje et av de beste bilspillene jeg har spilt. Online er utrolig moro hvis man ser bort ifra noobsene, men de kan man kjøre ifra. dork1.gif
dezso!
Blir vel anskaffet i løpet av uka...
Greit nr.2 spill dork1.gif
dsr.xu
QUOTE (dezso! @ Jun 9 2008, 12:17 ) *
Blir vel anskaffet i løpet av uka...
Greit nr.2 spill ;)

a5.gif
dsr.ghod
Jeg prøvde demoen sånn veldig kort, og jeg ble litt satt ut. Jeg hadde en liiiiiten følelse (ønske?) om at spillet hadde noe Need for speed spillekontroll over seg, men jeg fikk inntrykk av at dette var på grensen til en simulator, hvor man kan spole tilbake i tid hvis ting går skeis.

Har jeg missforstått helt? Kjørte jeg bare utrolig feil, eller har spillet litt bilsimulator tendenser i svinger?
dsr.xu
Har vel litt av begge deler. Det er online som er moro, og da har man ikke noen mulighet for å spole tilbake.

Dette spillet er jo seff ute på torrent, og det er ikke noen key så det er sikkert mulig for dere å laste det ned hvis det vil være med å kjøre litt. Selv synes jeg det helt klart er verdt 300 spenn. ok.gif
dsr.enigma
hadde det på 360 (før brodern sin xbox spiste spillet).
Syns det er jævlig bra. Og den spolinga kan faktisk være et must i karieresammenhengen da det er et relativt høyt nivå på kjøringa.

Absolutt å anbefale spillet!
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.