Tja, da gikk det ikke lenge før jeg var på'n igjen!

Kan godt begynne med å fortelle litt hva jeg har bedrevet tiden min med! Jeg har vært sammen med dama mi, Christine, nesten hver jækla dag, jobbet som en Gud, spilt fotball, gått på skole (fysjameg), trent (bola hihi), RUSSETIDA (best ever) og mye annet! Dama og jeg bestemte oss for å ta en liten pause for ei uke sida, i tillegg klarte jeg å ryke noe drit i kneet mitt på en trening som fører til at jeg må opereres og ta en pause fra fotballen :| Men, det er jo også på en måte gode nyheter for da får jeg nemlig tid til å WoWe xD Nå som det har vært så fint vær så har jeg nesten blitt boende ute, utentatt om nettene og tidlig på morra'n - da er det precious WoW tid

Jeg begynte med en Trial Account og mekket meg en liten Gnome Whorelock. Da tiden gikk ut hadde jeg allerede bestemte meg for å begynne igjen. Locken min heter Geezy, som også utrolig nok er Russedåpsnavnet mitt, og den er nå level 24

En kjip ting er at dataen min har streika og jeg venter fortsatt på å få den i stand, forhåpentligvis er den tilbake på torsdag! Så inntil den tid så blir det nok båtturer og bading så er det WoW. Tenkte det ville være koslig å si ifra ettersom jeg savner DSR og peepza noe enormt mye <3 Håper jeg også kan bli med i DSR når jeg dinger 70, eller bare lvle opp der hvis det er greit for dere og bare prekke

Gleder meg til å se dere igjen <3
LOVE,
- Aliandra/Weezy/GEEZY!