Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Søknad: Resto shaman
DirtyForum > Public > World of Warcraft
Niami
Hei! Er på utkikk etter et nytt guild fordi mitt forrige guild Unknown Potential disbanda for en stund siden, og har nå startet jakten på et nytt guild:)

Generell info:
Char navn: Niami
Class: shaman
Race: Draenei, female

Jeg er en 17 år gammel gutt fra Tønsberg(som snart fyller 18) og navnet mitt er Filip. Går på skole og tilbringer mye av fritiden min forran pcen og sammen venner. Er hovedsakelig ute etter helge raiding, men raider gjerne i ukedagen, er som regel i ukedagene jeg har mest tid å slå i hjel:) Jeg valgte å prøve en søknad hos dere fordi jeg søker etter et norsk guild og har hørt mye positivt om dere;)

Min wow erfaring: Skal prøve å være kort her for jeg går ut ifra at min wow erfaring ikke bryr dere så veldig mye:P Men allikavell legger jeg inn noen kjappe ord. Jeg har spilt wow nå i ca. 3 år og har lang pre tbc erfaring. Min første char var en warrior som var MT i et guild på bloodfeather. Når tbc kom ut stoppet jeg litt opp med spillingen. Men det gikk heldigvis(uheldigvis) ikke lang tid før jeg startet igjen. Jeg levlet warrioren til 70+ en shaman til 70. Men så begynte jeg på videregående og tenkte at jeg ikke fikk tid til no wow, så jeg solgte accounten. Men fant fort ut at wow er et spill man ikke slutter med når man først har startet. Jeg kjøpte meg en ny acc og levlet en ny shaman. Det er da shamanen jeg spiller på nå. Jeg joinet UP der jeg hadde noen IRL venner og startet og raide med de. Har erfaring med kara, gruul, mag og ZA.

Armory:

Har fortsatt et par items jeg må kvitte meg med, men har nesten akkurat blitt ferdig med den "kritiske" delen av gearingen. Til tross for et par blues er ikke +healingen så gærent.
Proffesions er det dårlig stelt med fordi jeg rett og slett ikke har funnet ut hvilken proff jeg skal satse på, men skal ta meg sammen og gå for 2 proffesions.

Annen info:
Jeg ser på meg selv som en veldig serriøs wow spiller og har mye glede av spillet. Føler jeg kjenner classen min godt og tror ikke healinga mi er så værst:) Men kjører gjerne et prøverun med dere så dere selv kan bedømme:) Hadde satt veldig pris på om jeg kunne fått joine dere. Skal ikke dra dette lenger ut, så nå er ballen i deres hender:)
Mvh. Filip/Niami!:)
emi
Filip: Kjenner du til Nihido eller Skeaton?
Niami
QUOTE (dsr.emi @ May 22 2008, 21:55 ) *
Filip: Kjenner du til Nihido eller Skeaton?

Jess! Det er mine to kjære irl venner som var grunnen til at jeg joinet UP:)
Niami
btw armory er nede, så fikk ikke limt inn armory linken:/ skal poste den så fort armory er oppe.
dsr.lasermus
Søknad mottatt, behandles asap.
dsr.lasermus
Beklager å måtte si nei.

Du får ha lykke til videre i WoW og håper du finner guildet for deg smile1.gif
Niami
Alt i orden og takk for det;)
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.