Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Druiden (og resten) selges
DirtyForum > Hardware & Software > Kjøp & Salg
bamsefar
Dere vet navnet på karakterene, derfor lister jeg dem ikke i og med at jeg har tatt meg tiden til å blurre de ut på bildene siden det blir en annonse på Zett.
Yes, tiden er inne og kontoen skal selges. Kontoen er det jeg vil kalle en veldig god all-round konto. Uansett hvilken karakter du skulle ønske å spille på så har du godt gear, noe som er et godt utgangspunkt for videre spilling. Jeg legger ikke skjul på at druiden er den med uten tvil best gear.

Kontoen inneholder:
Druid - 70
Warrior - 70
Priest - 70
Mage - 69
Forskjellige banker

- Alle 70-karakterene har Swift Flying mount i en eller annen form og Epic land mount!
- Ca 2300g spredt på bank og druid!
- Mye pot og enchanting materiale!
- Namechange og transfer er ledig!

Druid

Druiden er den best gearet karakteren jeg har, med 3 gode gearset, i tillegg til S1 PvP + S3 Honor items. Siden dette ikke er noe spesielt i seg selv nevner jeg det ikke mye.
Den har Swift Flight Form, som også gir tilgang til summoning av ekstraboss i Sethekk Halls. Den er også Exalted Consortium, så du kan også summone ekstrabossen i Mana-Tombs.
Den har også 85 badges som kan brukes på gear, gems eller vortex/nether!

Proffesions:
- Enchanting 375 med noen rare oppskrifter
- Herbalism 375. Kombinasjonen Swift Flight form og Herbalism gir en god inntekt om man bruker den.

Feral Dmg

Druid Feral Dmg: (cat)
550 sta (8934 hp)
270 str
526 agi

3k AP
41% crit
115 hit

Feral Tank

Druid Tank: (bear)
1213 sta (15564 hp)
382 str
435 agi
31.6k armor
39% dodge

Resto Healer

Druid heal: (non-tree)
393 sta (7364 hp)
597 int
421 spi

1800 healing
300 MP5

PvP
Druid Feral PvP (S1 + S3 honor items): (cat)
812 sta (11554 hp)
392 str
388 agi

2.8k AP
35.86% crit
29.51% dodge
343 Resilience

Warrior

Warrioren er speccet prot, og var den første karakteren jeg spilte i TBC ved release. Karakteren ble sluttet spilt på grunnet at jeg ble lei av stresset rundt MTing.
Den har Swift Gryphon og 28 badges som kan brukes på gear, gems eller vortex/nether!

Proffesions:
- Blacksmith - 263
- Mining - 375

Warrior Prot:
833 sta (12744 hp)
305 str
193 agi

1106 AP
12.71% crit

Priest

Presten lagde jeg som en twink i vanilla WoW, som så ble levlet opp til ny main etter Warrioren. Den har primært crafted gear, men også noe token og gear fra Gruul/Kara
Den har Netherwing Mount og 81 badges som kan brukes på gear, gems eller vortex/nether

Proffesions:
- Tailoring - 375
- Engineering - 245

Shadowpriest:
548 sta (8691 hp)
361 int
173 spi

1134 shadow dmg
12.36% crit
15,55% hit

Mage

Last, but not least. Dette var min originale karakter pre-TBC og planen var egentlig at han skulles forgylles og bli stående på lvl 60. Jeg fikk derimot ideen å lvl han til 69 for å ha det gøy i 61-69 bracketene, men lengre enn å lvle den til 69 kom jeg aldri. Gearet trengs ikke nevnes.

PRIS: Jeg er mest interessert i å bli kvitt kontoen, så på Zett kommer den til å ligge på 2000 - totusen - kroner når jeg legger den ut der om noen dager.
dsr.stoffis
a4.gif
dsr.flanell
Da ga Tom opp også =) Najs!
dsr.lasermus
QUOTE (dsr.flanell @ May 16 2008, 15:11 ) *
Da ga Tom opp også =) Najs!

Provoserende.
dsr.flanell
Ikke sant?
dsr.lasermus
QUOTE (dsr.flanell @ May 20 2008, 01:32 ) *
Ikke sant?

Jeg synes det er provoserende at det eneste du gjør er på forumet er å hoppe inn som en liten kanin hver gang noen leaver dsr.wow og sier "hurra!".
dsr.flanell
Sånn er det! Er man fri så vet man hvor digg det er, men skal slutte med det hvis det provoserer. Da beklager jeg smile1.gif
dsr.stoffis
QUOTE (dsr.flanell @ May 23 2008, 01:24 ) *
Sånn er det! Er man fri så vet man hvor digg det er, men skal slutte med det hvis det provoserer. Da beklager jeg smile1.gif

fri? lol svake mennesker orob.gif
dsr.lasermus
QUOTE (dsr.flanell @ May 23 2008, 01:24 ) *

Gratulerer med å være "fri", men jeg tar det nesten personlig hver gang du disser din wow-opplevelse, for det må bety at du har hatt det jævlig i dsr.wow (satt litt på kanten).

Har du ikke noe annet å bidra med på forumet enn implisitt eder og galle så trenger du ikke komme hit.

(tar vel en uke før du svarer her igjen)
dsr.nitro
Sånn er det! Er man fri så vet man hvor digg det er, men skal slutte med det hvis det provoserer. Da beklager jeg

Synd at du har hatt en sånn forferdelig wow opplevelse, men du trenger ikke å prøve å ødelegge min for det. Eg koser meg med wow fortsatt og ser frem til å spille exp i sikkert et år eller to til. Har du ikkje noke positivt å skrive så la heller være å skriv noke, ellers blir du den som har slutta å røyke, setter seg på sin høye hest og disser alle som røyker. Og ja eg røyker og spiller wow :o

Eg har spilt flesteparten av spillene som dsr har spilt, du vil aldri se meg disse de som fortsatt spiller et av de spillene eg har sluttet med. Det blir bare for dumt dork1.gif
dsr.flanell
Woah! Vet ikke hva jeg skal si, var ikke meningen å putte det sånn! Jeg syntes Wow var sykt fett, mange ålreite mennesker og bare digga det. Jeg bare vet at for "meg" så var det ikke så bra, sett på en annen måte. Jeg er glad jeg sluttet fordi jeg fikk mer tid til andre ting som var viktigere. Jeg tok vel bare litt for raskt i at andre hadde litt av det samme problemet. Som sagt, så beklager jeg veldig. Var ikke meningen å kritisere.
dsr.flanell
Shit, nå har jeg sykt dårlig samvittighet. Kan ikke gjøre annet å beklage, skal ikke skje igjen. Håper dere godtar unnskyldningen.
dsr.stoffis
QUOTE (dsr.flanell @ May 23 2008, 13:30 ) *
Shit, nå har jeg sykt dårlig samvittighet. Kan ikke gjøre annet å beklage, skal ikke skje igjen. Håper dere godtar unnskyldningen.

allah.gif

du e no litt søt og då flanell fix04.gif
dsr.nitro

fix14.gif

Btw - wow kan fint kombineres med RL dork1.gif
zinderella
QUOTE (dsr.nitro @ May 23 2008, 16:55 ) *

fix14.gif

Btw - wow kan fint kombineres med RL dork1.gif

Indeed smile1.gif
emi
Slutt å diskuter piss i tråden til Bamse da! :( Stakkars...
dsr.enke
bare lurer, fikk du solgt kontoen bamse?
dsr.stoffis
QUOTE (dsr.enke @ Jun 8 2008, 10:51 ) *

return of ze tafsladin plix? gayrockfinalhope.gif
sweetie
if only i had moneyh*cry*
dsr.enke
QUOTE (dsr.stoffis @ Jun 8 2008, 23:45 ) *
QUOTE (dsr.enke @ Jun 8 2008, 10:51 ) *

return of ze tafsladin plix? gayrockfinalhope.gif

gayfight2.gif gayrockfinalhope.gif
bamsefar
Kontoen er solgt til Enke, make me proud!
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.