Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Hafslund E-sports i Finalen i BFT 2008
DirtyForum > Dirtysniper News > News
dsr.proffen
Ja som i de to siste åra har hafslund igjen karret seg til finalen i Battlefield 2142 turneringen for bedriftslag. Årets motstander er Komplett.no som også kjemper om å heve trofeet til tops for tredje gang. Mens vi i Hafslund har en gyllen mulighet til et ekte hattrick og vinne tre ganger på rad. Hafslund har forberedt seg meget dårlig i år i forhold til andre år så denne gangen blir det hardt og vinne. Blir mye slåing i keyboard, banning på vt og annen type vold. Men jeg er bombesikker på at vi skal klare dette.
Vi har møtt Komplett tidligere i turneringen og vant en helt grei seier, men ikke uten problemer.
NRK streamer kampen live på nrk webtv med Battlefield.no og NRK spill ekspert Kong Kord (husker ikke navnet på irl) som kommentator. Det blir streaming av begge lags Ventrilo diskusjoner og jeg sverger jeg skal ihverfall ikke passe munnbruken min underveis i kampen biggrin1.gif
Det blir presantasjon med info om begge lag, lagoppstillinger og intervju med laglederene (bla poser jeg nude med AG3 som dekker kjeppen) men forrigegang det bildet havnet på tv2 Zebra ble det sladdet ffs. Så får se om NRK er like harde på sensuren,hehe.

Håper virkelig at noen gidder ta turen og se, det er viktig for hele e-sport miljøet at slike ting blir fulgt opp og sett på av andre for at man skal få nrk og tv2 bla til og sende mer i fremtiden. BF2142 er kanskje ikke verdens beste spill men jeg kan love en rar kamp med masse morro om folk gidder og avse en stund for og se kremen av e-sport norge spille kamp.

Begge lag stiller med erfarne klanspillere innom battlefield serien, mange i Hafslund leieren har spilt i verdenstoppen innom flere FPS spill og Komplett.no stiller med folk som har lang erfaring på høyt nivå.

PLEASE folkens ta en titt innom om dere blir lei grinding eller annet mas for og støtte Norsk e-sport og gi gaming et spark i rett retning.

INFO:
Kamp Start: 19.00
Sendingen starter nok litt tidligere tror jeg
Hafslund vs Komplett.no
Maps: Tunis Harbor 32, Shuhia Taiba 32
http://www.nrk.no/magasin/spiller/1.5483480
dsr.monokiller
Live stream AAO
gimme

skal ta en titt på spiller.no
emi
HEIA KOMPLETT!!!!!
Zell
ta deg ei bolle a fejten!
dsr.stoffis
morsomt ok.gif
dsr.coyote
Di sladda ikke bilde ditt:)
Gratis reklame for DSR.. Litt moro det å smile1.gif
dsr.proffen
ingen sladd nei, muhaha.

tlf har gått i ett i dag med middelaldrende kvinner som lurte på om det deilige stykke kjøttet med ag'en for kjeppen er leiesoldat mellom turneringene gayrockfinalhope.gif
dsr.zod
og "ZoD the brain" har blitt ringt ned av sjefen for joint ops, pentagon og andre institusjoner med interesse for krigsstrategier. Følg med i Irak nå, jeg har gjort litt endringer på taktikken dems. Initialen er det desverre ikke noe å gjøre med though 135.gif
dsr.x-ray
bra spillt gutter...gratulere
nå er dere ferdig med bf2142...
velkommen inn i cod verden..
dsr.tigern
QUOTE (dsr.x-ray @ Apr 25 2008, 21:12 ) *

ka æ cod orob.gif
dsr.coyote
COD funker ikke. Har for gammel verson :(
dezso!
QUOTE (dsr.tigern @ Apr 26 2008, 10:10 ) *
QUOTE (dsr.x-ray @ Apr 25 2008, 21:12 ) *

ka æ cod orob.gif

Det de som har skjønt det spiller fix14.gif

Tafse på tafslund. Håper virkelig BFT2009 bli i et spill med brukermassen bak seg. gayrockfinalhope.gif
Zell
bf:h biggrin1.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.