Vi har møtt Komplett tidligere i turneringen og vant en helt grei seier, men ikke uten problemer.
NRK streamer kampen live på nrk webtv med Battlefield.no og NRK spill ekspert Kong Kord (husker ikke navnet på irl) som kommentator. Det blir streaming av begge lags Ventrilo diskusjoner og jeg sverger jeg skal ihverfall ikke passe munnbruken min underveis i kampen
Det blir presantasjon med info om begge lag, lagoppstillinger og intervju med laglederene (bla poser jeg nude med AG3 som dekker kjeppen) men forrigegang det bildet havnet på tv2 Zebra ble det sladdet ffs. Så får se om NRK er like harde på sensuren,hehe.
Håper virkelig at noen gidder ta turen og se, det er viktig for hele e-sport miljøet at slike ting blir fulgt opp og sett på av andre for at man skal få nrk og tv2 bla til og sende mer i fremtiden. BF2142 er kanskje ikke verdens beste spill men jeg kan love en rar kamp med masse morro om folk gidder og avse en stund for og se kremen av e-sport norge spille kamp.
Begge lag stiller med erfarne klanspillere innom battlefield serien, mange i Hafslund leieren har spilt i verdenstoppen innom flere FPS spill og Komplett.no stiller med folk som har lang erfaring på høyt nivå.
PLEASE folkens ta en titt innom om dere blir lei grinding eller annet mas for og støtte Norsk e-sport og gi gaming et spark i rett retning.
INFO:
Kamp Start: 19.00
Sendingen starter nok litt tidligere tror jeg
Hafslund vs Komplett.no
Maps: Tunis Harbor 32, Shuhia Taiba 32
http://www.nrk.no/magasin/spiller/1.5483480