Help - Search - Members - Calendar
Full Version: GTA 4
DirtyForum > Public > Andre Spill
dsr.proffen
Jeg skal kjøpe spillet på xbox360. Noen andre som skal?
Legg meg til i xbox live så kan vi game online om noen dager gayrockfinalhope.gif

gamertag: Stappa
dsr.ghod
PS3 her. Glumpy is my name !
bamsefar
blir nok på ps3 ettersom jeg ikke har fått tilbake xboxen enda
bamsefar
Kom nettopp nå tilbake fra en kompis som nedlasta 360 versjonen. Ligger ute på nett nå, det er KONGE! Herregud, det er så genialt. Må bli GOTY!
Zell
ene jeg bor med lasta ned i går, var jævlig fett!
dsr.ghod
QUOTE (bamsefar @ Apr 23 2008, 21:47 ) *
blir nok på ps3 ettersom jeg ikke har fått tilbake xboxen enda

Add meg (les lengre opp i tråden) eller GIEF info på hva du heter i ps3 nettverket. Her skal det spillast!
bamsefar
bamsepappa fix14.gif
dsr.battlerager
Kan xbox og ps3 spille i lag?
bamsefar
Nei, logisk og dessverre ikke.
dsr.battlerager
Er ikke nødvendigvis logisk, er jo laget cross-platform multiplayer spill før...
bamsefar
Mellom Xbox og PC ja, da har Microsoft stått bak. Er ikke helt sikker på om Final Fantasy online også kunne spilles sammen om du var på pc eller playstation. En sammenslåing av Playstation/Sony og Xbox/Microsoft.. Heh, det kommer nok aldri til å skje før en evt fusjon.
dsr.battlerager
Var snakk om at unreal tournament 3 skulle være kompatibelt mellom ps3 og pc, men har ikke hørt noe mer om det...
dsr.proffen
satan så fett dette spillet var. Infridd alle forventingene og gitt meg masse nye=) Årets spill uten tvil.
Surt jeg blir tvunget til sosiale aktiviteter i dag. Men i morra er det game hele dagen!
dsr.ghod
Dette er ikke en stor spoiler, men ett spørsmål om spillet som har NOE med gameplay å gjøre.

Er det noen her som kan bekrefte at man kan ta bilde av kriminelle med mobilen (får vistnok ny mobil senere i spillet), sette seg i en politibil og tracke hvor den kriminelle bor hen? Jeg hørte dette på byen i går, av en som kjenner en som hadde kommet langt.
dsr.proffen
kan ta bilde og sende til andre iallefall. Har ikke testet det med snutbilen ennå, Men man kan tracke folk om man stjeler en purkebil via navn eller bilde så regner med det da
dsr.ghod
Fantastisk å spille free roaming online!!!!

Var der med "kun" 6 stk på det meste. Helt texas! Det var ikke jeg som hostet serveren, så jeg vet ikke om det er noen våpen option på hvor mye som skal være tilgjengelig, men på den serveren var det hvertfall mere enn nok.

Utrolig morro når man begynner å teame opp mot andre for å jakte på andre players.

Utrolig morro å bli jaktet på av angrepshelikopteret (typo?).

Ufattelig morro generelt, men har vel begrenset med varighet. Relativt ok adrenalin nivå. I like biggrin1.gif
dsr.proffen
tror varigheten blir ganske lang. Og man vet aldri om de kanskje patcher litt og adder litt ekstra osv. Sikkert mye og gjøre som er morro i byen etter man er ferdig=)
Skal akkurat begynne og rane en bank, daua på første forsøk men nå skal jeg shoppe nok stuff for og si det sann
dsr.ghod
Det som irriterer meg mest med multiplayer er at man kan ikke scrolle servere.

Ja, man hoster opp mobilen og trykker av feks "free roaming", men man får ikke opp noen #€%#€% serverliste.
Man blir bare kasta på en random server ! Det irriterer noe så grønnjævelig.
Å kunne scrolle nedover en serverliste å joine en server med feks 14 players istedenfor å tilfeldig komme inn på en server med 1 player er ett minimum av brukergrensesnitt syntes jeg.

Dårlig arbeid rett og slett.
dsr.proffen
sann er cod 4 på console også. Litt dritt akkurat det der. De tenker vel mer at er man et par kamerater kan man lett bare joine en server sammen, men ett fett hvem. Men man kan vel hoste selv, de blir fort fylt opp
dsr.ghod
QUOTE (dsr.proffen @ May 4 2008, 16:04 ) *
sann er cod 4 på console også. Litt dritt akkurat det der. De tenker vel mer at er man et par kamerater kan man lett bare joine en server sammen, men ett fett hvem. Men man kan vel hoste selv, de blir fort fylt opp

Tru dat, eller så finnes det da en funksjon (?) hvor man kan invite folk man har på vennelista si til den serveren man er på ?
dsr.battlerager
Kan joine en server som en gruppe med de man har lagt inn på vennelista... (xbox)
dsr.ghod
QUOTE (dsr.battlerager @ May 4 2008, 22:50 ) *
Kan joine en server som en gruppe med de man har lagt inn på vennelista... (xbox)

Samme med ps3, men det går ikke opp i opp for den tragiske serverbrowsingen som ikke eksisterer.
minimissi
Zomg! jeg adder dere som kjører xbox!
dsr.battlerager
gamertag'en min er Batt1erager. Blir lett med på litt free roaming.

edit: og det var xbox ja...
dsr.sp1
Sp1hund her. Fantastisk spill! Men sliter med å komme meg online.
dsr.proffen
Vi får lage en liste over xbox gamere her. adde hverandre og spille online. Er jo ekstremt fett med folk man kjenner
dsr.enigma
xbox er i huset og leter etter butikk med gta ^^

tips`?
dsr.viperboy
Har kjøpt det til PS3 og det er konge dork1.gif
dsr.enigma
coop obs lade hadde utrolig nok en haug med 360 utgaven liggende. Så IV er i huset! Nick; e9gma
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.