Hei.
Skal ikke selge enda da, men jeg lurer på hvor mye VELDIG VELDIG bra accounts er verdt. Har søkt litt rundt omkring, men finner ingen karakterer med i nærheten av vårt gear.
- 70 druid
Healing - ingen upgrades mulig før Brutallus
Feral - 4/5 T6 - få upgrades utenom Sunwell
Moonkin - 4/5 T6 - meget desent
PVP - 4/5 S3 arena, alt annet for honor (healing)
- 70 Warrior
Tank - ingen upgrades mulig før Brutallus (6/8 T6)
Meget bra dps gear
Ingen pvp gear
Noen tips om hvor en finner verdi på sånt?
dsr.ghod
Apr 23 2008, 15:34
QUOTE (Maria @ Apr 23 2008, 09:36 )

Hei.
Skal ikke selge enda da, men jeg lurer på hvor mye VELDIG VELDIG bra accounts er verdt. Har søkt litt rundt omkring, men finner ingen karakterer med i nærheten av vårt gear.
- 70 druid
Healing - ingen upgrades mulig før Brutallus
Feral - 4/5 T6 - få upgrades utenom Sunwell
Moonkin - 4/5 T6 - meget desent
PVP - 4/5 S3 arena, alt annet for honor (healing)
- 70 Warrior
Tank - ingen upgrades mulig før Brutallus (6/8 T6)
Meget bra dps gear
Ingen pvp gear
Noen tips om hvor en finner verdi på sånt?
Ikke meningen å spore av her Maria, men ett spørsmål. AOC ?
dsr.monokiller
Apr 23 2008, 18:04
er verdt et par pils. tops
dsr.rdy4action
Apr 23 2008, 21:39
QUOTE (dsr.monokiller @ Apr 23 2008, 19:04 )

er verdt et par pils. tops
må i tilfelle bli et par bud eller den gjær-pilsen som de har i tromsø og oppi der.
HeiChem, neida skal ikke spille AoC. Skal slutte med wow når sunwell er cleara tenkte jeg, og vil jo da vurdere å selge accounta våre om vi får ok pris for de. Ingen som vet hvor jeg kan finne det?
dsr.enigma
Apr 24 2008, 12:23
ikke spille expansion? :o
dsr.monokiller
Apr 24 2008, 12:32
Gjærpils?
drikker jaffal ikke sånn piss du er vant til. pissgult jentebrygg. æsj.
dsr.battlerager
Apr 25 2008, 11:30
QUOTE (dsr.battlerager @ Apr 25 2008, 12:30 )

Takk for tipset

Syns det er crap betalt da, så tenker vi beholder de.
Og nei, det er uaktualt å spille den nye expansion, nok er nok.
dsr.immo
Apr 29 2008, 17:59
crap?
Synes 4000,- er mye for en konto som har alt og ingenting å spille for lengere...
dsr.robrolf
Apr 29 2008, 18:16
Fikk 2000 for min konto med en greit gearet mage

Henger meg på immo her, hvorfor ikke bare ta det man kan få siden den ikke skal brukes alikavel?
200 dager spilt er MYE. Jeg orker ikke gi fra meg druiden til noen for 4000 kroner. Da vil jeg heller ha den, nostalgi! Den har za timed mount også btw!
Med dette gearet kan du joine den guilden du vil (om du har tid + skills sef) og briefe med imba epixs til fjortiser!! priceless imo...
dsr.fenwick
May 6 2008, 23:29
200 dager, er det mye?
dsr.lasermus
May 7 2008, 00:31
På en karakter er 200 dager litt. Samlet på en konto er det ingenting.
dsr.proffen
May 10 2008, 17:00
200 days wasted liv imo. 200 dager played er 200 dager du aldri får igjen, og hva har du fått ut av de 200 dagene? 100kr minus i mnd delt over 3(eller er det mer) år er 3600 kr vekk fra konto. Du har på 200 dager en virtuel skapning som ikke er verdt slitasjen den har påført skjermen din. Om du får 4000 for den hadde jeg vært evig takknemlig. Egentlig er 4000 kr akkurat 4000 grunner til og selge.
Det er pixler du selger her lissom. Jeg fikk ikke 4000 for den gamle bilen min engang og det er jo faktisk en ting man har bruk for i det virkelige livet
dsr.ghod
May 10 2008, 22:41
Oh proffen! Du høres virkelig ut som en x gamer som har våknet... til irl

I love you mate! GIVE HUG!

(nei ikke full, bare jævla drita)
dsr.stoffis
May 11 2008, 00:31
lol. 80 kr i måneden, 1,5 pils på by'n (i bergen ivertfall), og alle timene spilt (0-4 t dagen i snart tre år), hadde sikkert i de fleste av
våres tilfeller blitt brukt i et eller annet spill, så wawawa /cry

eller e alle i dsr slackers?
dsr.nitro
May 11 2008, 10:07
Og hvis man føler man har kasta vekk denne tida så burde man kanskje gått i seg sjøl litt tidligere og innsett at man burde gitt seg.
dsr.immo
May 11 2008, 16:00
100 kr måneden er ekstremt billigere enn ikke 100 kr mnd til wow.....
..og hva man har igjen for det er mange timer morro og erfaringer sammen med andre. 0 verdi? I say not..
dsr.proffen
May 11 2008, 19:31
deler ikke den tankegangen der altså

Har hatt mange morsomme minner i wow og veldig mange dårlige. Men i ettertid føler jeg det ganske bortkastet alle de timene,dagene,ukene og mnd jeg spilte. Satt igjen med mindre enn jeg følte jeg hadde lagt ned i tid.
Men det er bare meg da
dsr.ghod
May 11 2008, 22:33
QUOTE (dsr.proffen @ May 11 2008, 19:31 )

deler ikke den tankegangen der altså

Har hatt mange morsomme minner i wow og veldig mange dårlige. Men i ettertid føler jeg det ganske bortkastet alle de timene,dagene,ukene og mnd jeg spilte. Satt igjen med mindre enn jeg følte jeg hadde lagt ned i tid.
Men det er bare meg da
I second på en måte. Jeg er glad for at jeg har opplevd det har jeg opplevd i wow egentlig samtidig som det var noe waste... jeg ble for hekta. Det er ett tveegget sverd.
Jeg føler absolutt ikke det er waste of time. Jeg har hatt utrolig mye morro med Andreas, broren min samt mange andre jeg har blitt kjent med. Det er rasende billig sammenlignet med nesten samtlige andre alternativer. Hvis vi vil sammenligne kan vi jo snakke om drita fulle kvelder på byen - det er waste of time imo, og 1 kveld = 1 år med wow i kr.
Det er jo en balanse selvsagt, og i perioder blir det litt mye

Men i perioder blir det mye fyll/tv whatever på andre. Hver har sitt. Prøver jo å begrense det så det ikke tar overhånd

Ikke så snar med å bestemme hva som er waste og verdiful bruk av tid proffen ^^
dsr.proffen
May 13 2008, 21:02
det skal jeg ikke maria. når man skal se på det sann har jeg vel egentlig wasted de siste 7-8 åra med altfor mye gaming over hele linja:P
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.