Help - Search - Members - Calendar
Full Version: LOTRO
DirtyForum > Public > Andre Spill
Rauto
Noen som har prøvd seg her? Er dette bare en WoW-wannabe?
dsr.battlerager
Ja, spillt det frem til level 30... Fin grafikk og ganske go stemning, men ble mye fortere lei enn i wow. Vent til Aoc kommer, tror det blir mye bedre.
low_lyric
guild wars gayrockfinalhope.gif
dsr.placid
Lol, 2 år siden forrige post, Rauto? gayfight2.gif
Rauto
QUOTE (dsr.placid @ Apr 17 2008, 22:22 ) *
Lol, 2 år siden forrige post, Rauto? gayfight2.gif

Haha...dæven er det så lenge siden? Livet har omsider begynt å normalisere seg. De 2-3 siste årene har vært litt hektisk med kreftbehandling og sånn moro, samt klart å øke familien med 3 hoder. Blir ikke mye tid til å spille eller poste saker på forum a1.gif Begynner å bli klar for å spille litt igjen, men jeg vet ikke hva.
WoW spilte jeg 24/7 mens jeg gikk gjennom kreftbehandlingen..been there done that. Guild Wars har jeg prøvd litt, men jeg syntes at det ble litt for linært. Du blir hele tiden styrt mer eller mindre i en retning. Mulig at jeg ikke spilte det lenge nok. Da jeg nylig dro igjennom Ringenes Herre for n'te(?) gang fikk jeg plutselig ånden og ville prøve LOTRO. Kan være at AoC er noe å vente på.
Spiller du noe du da, Placid?
dsr.placid
QUOTE (Rauto @ Apr 18 2008, 13:03 ) *
Spiller du noe du da, Placid?

WoW for det meste. Begynner å bli en smule lei nå, har stort sett gjort det som kan gjøres med unntak av et par bosser i Sunwell. Blir nok en pause til expansion nå til sommern tenker jeg ok.gif
bamsefar
Spilte det selv når jeg prøve å bli kvitt WoW før jeg gav opp i høst. Spilte en lore-master. Greit spill, men ikke noe mer. WoW er bedre dessverre, med mindre du ikke er veldig fanboy av ringenes herre da.

AoC vil derimot rule!
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.