Mye sykt som skjer i USA akkurat nå, som allerede har, og kommer til å få flere store konsekvenser for oss her i Norge. Kanksje på tide at flere av oss
iallefall begynner å se i flere retninger istede for å ha tunnelsyn av verden idag. Det er ikke noe hemmelighet at media i for.eks USA, eies mye av de
samme personene som tjener STORE penger fra hvilken som helst krig, så lenge USA, i dette tilfellet, er med i selve krigen.
11. September er en historisk dag av mange grunner. En av grunnene, er at for første gang i historien, så kollapser en stål bygning p.g.a brann. Nå vil du
kanskje tenkte, nei, den kollapset p.g.a et fly som traff det i stor hastighet. Nei, til og med i den offisielle 9/11 raporten, så står det p.g.a brann. Det som
er litt ekstra "historisk" med dette, er at ikke bare 1, ikke 2, heller ikke 3, men hele 4 stål bygninger kollapset for første gang i historien p.g.a en brann. Det var ikke bare
WTC 1, og 2, som er de største. Men også nr. 4 og 7. Disse ble ikke truffet av noen fly. Det finnes stål bygninger som brannt i nesten 20 timer, uten å falle sammen. Opp til
flere faktisk. Hvor lenge brannt WTC 1, 2, 4 og 7?
På dagen 11. September 2001, så hadde det amerikanske flyvåpnet en stor øvelse. Den gikk ut på at et simulert flertall av sivile fly ble kapret over hele USA. Så hvis
du noen gang har lurt på hvorfor de kaprede flyene ikke ble gjort noe med, så har du svaret der. Litt "vittig" kanskje, at den øvelsen skjedde akkurat på den dagen?
I ukene før 11. sept. 2001, så hadde World Trade Center forskjellige rare øvelser. En ting å merke seg, er at bombesøkende hunder ble fjernet fra WTC. Hmmm..
Se filmene, både disse jeg poster, og andre du finner. Om ikke annet, så kanskje du begynner å stille spørsmål selv om alt dette?
Noen som har noe å si om dette? Jeg vil nesten tro at de aller fleste vil rope TEORI! BLASFEMI!
Men hva om dere tar feil? Zeitgeist filmen handler ikke kun om 9/11. Se den, og finn ut resten selv. Jeg vil også anbefale War and Globalization.
Se "Zeitgeist" filmen her: PRESS ME
Se "War and Globalization" filmen her: PRESS ME
Torrenter til diverse filmer:
Freedom to Facism
Loose Change
Truth and Lies of 9/11