Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Vedmodig Topic...
DirtyForum > Public > World of Warcraft
soundattack
Hei alle rotter...

merket siste tiden at det er stille i dsr...slik er det noen ganger i alle guild siden mange har jobb og barn og masete kjerringer... =)

Eg blir en del borte fra å spille nå etter ca 2 uker...og da blir eg borte kansje opp til 3 uker og etter det aner eg ikke korleis formen min er...

Så det er 2 venner av meg i annet guild som da skal spille på druiden mens eg er borte....

Eg går nå ut av dsr tenker eg på grunn av dette siden det er andre som skal bruke druiden mens eg er borte...

Dsr for meg er jo veldig viktig for meg...siden noen av dere fikk meg inn på kazzak og fikk meg til å lvle her på servern når eg startet med wow...

og eg har blitt kjendte med mange av dere og er en super gjeng...mye gaaaaale folk da...noe som passer meg godt...

men når noen andre skal spille på min så er det kansje ikke best at eg er i dsr...men når eg er på så blir eg med dere å healer uansett kor og når vist dere har for lite healere...

offf....elsker gjengen her siden dere er så strykturert og har veldig mye peiling på alt dere gjør...og planlegger...

og druiden min hadde nok fortsatt vert lvl 65 og en nooobis druid med lvl 60 gear om det ikke var for dere gale folka i dsr...

Eg vil også si takk til gamle GM Merro som var en av dem som ga meg tillit til å komme med i rottenes hule..

Og takke så klart resten av gutta og jenter som har hjelpte meg til en bedre druid og bedre spiller...

eg har lært så utrolig av dere her...og eg vil gjerne ønske meg tilbake når eg har kommmet meg på beina etter sykehus oppholdene...

Siste tiden så har eg vert lite online for epilepsien har tatt litt over hand på kropp og hukommelse...å til og med gått kara med dere etter et anfall og overlevd...så det sier kor sta eg er=) men siden det som sakt nå er kansje 3-5 uker der eg blir på sykehus og etter følgene av sykehuset er ukjendt så lar eg noen irl venner game litt på erragon så han holder seg i form..

Når det er sakt så vil eg også takk leo for mye morro horde ganking og morro og alle dere andre i dsr...

Håper vi kan ses når eg er ute i det fri og at vi kan game sammen igjen og le og knuse tastatur sammen igjen når KPN er på ferden...

Men vedmod at eg føler etter så mye dere har hjelpt og gitt meg sjangsen at eg går ut en periode=) men håper dere ser bruk for meg når eg er på noen ganger og når eg er tilbake for godt...

Takk for meg til nå rotter...SHOW NO MURCY..:SLAY THEM ALL!!!!

takk for alt til nå=)

PS: blir online i 1-2 uker til ca...litt av og på etter helsa...men bare /w meg så er eg med...

Mvh
Erragon/ Mikkie barteoro.gif

gayrockfinalhope.gif gayfight2.gif gayfight2.gif
dsr.nitro
Trist å høre :(

Du må uansett ha lykke til og håper du blir bedre fra epilepsien !! fix13.gif
soundattack
takker=) ILL BE BACK!!

takk til dere alle da=)

håper vi ses i guild chatten etter kroppen er byttet ut og hue er skrudd på rett vei igjen=)=)
dsr.robrolf
Go bedring ja smile1.gif håper å se deg ingame en gang:)
dsr.leodmar
Nooooo! 135.gif dont leave us! orob.gif

Utrolig kjipe nyheter! Men skjønner deg godt.. må komme deg på beina igjen så du kan game mer!! a8.gif

God bedring, lykke til!! fix04.gif

Kommer til å mase masse på WoW når du først er online a5.gif
dsr.enigma
synd å høre. får bare håpe du kommer sterkere tilbake!
Iallefall; god bedring! fix04.gif
soundattack
joa sater på det vettu=) vi games jo litt flør eg bir borte da...og etter im back så blir det hardcore...hehe ser mye damn nice gear som kommer nå for badges...hehe WTB!!!:P
dsr.zod
Kjedlige greier, god bedring! fix04.gif
bamsefar
Doooooh! Lykke til mann!
dsr.coyote
Det kommer seg nok skal du se ..
minimissi
God bedring smile1.gif
soundattack
HELLO RATS!!!!! ville bare hoppe innom grotta og ønkse dere god jul!!!!=)

Nå drar eg på ferie snart...men ser dere erragon online denne uka så er det meg som spiller...trenger dere meg til å heal så si gjerne fra=)

eg er gjeeeeeeerne med!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Grattis med Gruul og maggy=)

Håper alle gale rotter har det bra=) og vi ses ingame denne uka=)

HOPLA PPL!!!!!!
dsr.enigma
god jul? wtf?
dsr.enigma
btw. til admins: kanskje gi erragon member status?
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.