Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Matroslue.
DirtyForum > Ham & Spam > Tanketorget
dsr.ghod
Er det noen i Osloområdet (hmm, når jeg tenker meg om så ER det ikke mange fra osloområdet generelt her), som vet om en eller annen butikk som selger MATROSLUE?

Noe i den duren Euroboys fyren har på seg, fikk plutselig lyst på den looken for en kveld på byen. biggrin1.gif
dsr.stoffis
du tenker på Happy Tom fra Turboneger? eller?

du e uansett en sjuk, sjuk mann Stefan! gayfight2.gif
dsr.ghod
Japp, bare ikke så mye makeup =)

Så en på jobb i dag med allah achbar lue. Eller ... den var helt hvit med noen gulltråder sydd inn... der og da skjønte jeg at siden det er umulig å oppdrive brødrene dahl lue med propell, så får jeg heller ta en matroslue smile1.gif
dsr.ghod
Nære gnawler, virkelig nære, men jeg trenger uten tekst.

"Trenger" as in, ønsker fix14.gif
dsr.kevin
QUOTE (dsr.ghod @ Apr 4 2008, 17:23 ) *
Er det noen i Osloområdet (hmm, når jeg tenker meg om så ER det ikke mange fra osloområdet generelt her), som vet om en eller annen butikk som selger MATROSLUE?

Noe i den duren Euroboys fyren har på seg, fikk plutselig lyst på den looken for en kveld på byen.

Hvis man før skulle vært i tvil, så er det vel ikke lenger vanskelig å skjønne hvilket kjønn du ønsker å tiltrekke deg på byen.. barteoro.gif <- denne mangler lærcaps..
dsr.ghod
QUOTE (dsr.kevin @ Apr 4 2008, 16:37 ) *
QUOTE (dsr.ghod @ Apr 4 2008, 17:23 ) *

Noe i den duren Euroboys fyren har på seg, fikk plutselig lyst på den looken for en kveld på byen.

Hvis man før skulle vært i tvil, så er det vel ikke lenger vanskelig å skjønne hvilket kjønn du ønsker å tiltrekke deg på byen.. barteoro.gif <- denne mangler lærcaps..

Nei jeg tiltrekkes ikke av trøndere med bart. What so ever.

Jeg så derimot en på jobben med en almost matroslue som stoffet linka til og jeg ble frelst. Hadde vært konge å ta med på byen en gang.
Ikke one night in Paris, men one night in Ghod smile1.gif
dsr.gnawler
http://www.kissass.no/

du kan prøve hos de her men spørs om ikke du må bestille 100 stk fix14.gif

menne uansett har ikke søstra di noe sånt da? driver ikke de stadig vekk med sånn kostyme greier?
dsr.ghod
QUOTE (dsr.gnawler @ Apr 5 2008, 14:42 ) *
http://www.kissass.no/

du kan prøve hos de her men spørs om ikke du må bestille 100 stk fix14.gif

menne uansett har ikke søstra di noe sånt da? driver ikke de stadig vekk med sånn kostyme greier?

Godt poeng! Standard er tingen! Lett jeg skal innom den sjappa og sjekke. biggrin1.gif
dsr.fsu
Her får du den: Matroslue
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.