Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Menn mot kvinner
DirtyForum > Ham & Spam > Tanketorget
dsr.enigma
Hei, kom i en diskusjon med min søster om kvinner og menn ^^ (eviglange kampen om at kvinner alltid er bedre enn menn ^^ )

Og jeg syns jeg husker at studier jeg har sett viser at kvinner er dårligere til å manøvrere 3d objekter enn menn. Noen som vet noe mer om dette? Evt hvor jeg kan finne slikt info? har søkt masse på google.. men så ender jeg opp bare med masse rart som feks om fiskerinæringen i ghana med kvinner osv ^^

er jeg helt på jordet?
dsr.hansiball
http://www.onlinemagasinet.no/artikkel.php...5&ArtID=685

Kanskje ikke akkurat det du spør om, men så en gang en artikkel hvor noen forskere hevdet at det var spesielle grunner til at kvinner har problemer med bla. å rygge en bil. Det var noe ala det du snakker om. Evnen til å rygge etter speil f.eks. er dårligere.
dsr.robrolf
Var manøvrering av 3d objekter det beste eksempelet du kunne komme på i den diskusjonen? Noe sier meg at du tapte dork1.gif
dsr.immo
Jeg har faktisk lest en eller annen undersøkelse som slo i hjel myten om at kvinner er flinkere enn menn til å gjøre flere ting på en gang! Faktisk viste det seg at MENN var flinkere til dette..
DEN kunne jeg tenkte meg å finne igjen!
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.