Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Rogue 70
DirtyForum > Public > World of Warcraft
bougler
Navn: Daniel Gunnerød
Char: Bougler
Class: human Rogue lvl 70
Spec: combat dagger

erfaring: jeg har 2 lvl 70 chars på trollbane som horde.....warlock og shaman...
med warlocken har jeg gjort kara, gruul, SSC og TK med shamanen bare kara.
jeg har spilt i 1,5 år men tok en pause i 3 måneder

bougler er attuned til kara og alle heroics

jeg har nesten akkurat fått denne roguen...bytta den mot shamanen min og spiller så å si bare på den istedet for locken
vært i kara med den og det gikk bra....random group og tok alle utenom netherspite.
selvom jeg ikke er en sånn super rogue så har jeg en tendens til å lære en class fort.

Litt om meg: Jeg er en baker lærling med fucka arbeids tider, noe som gjør det litt vanskligere å være en active player
da jeg jobber fra 1900 til 0300 fra søndag til torsdag.
jeg er 18år (snart 19 host) og bor i tønsberg.
angående jobben, jeg skal inn i en syklus som er 1månde natt og 1 månde dag men pga sykdom så må jeg jobbe natt anda litt til (god dammit)

jeg tror jeg kan hjelpe guildet ved komme med noen gode råd på forskjellige bosser etc. og lurer dere på noe så er det bare å \w meg ingame

Looking forward to hear from u guys!

MVH Daniel Gunnerød AkA Bougler
bougler
glemte armory her er den http://armory.wow-europe.com/character-she...k&n=Bougler
dsr.stoffis
/sigh
dsr.jannis
Vi vil avvente til over påske før vi tar noen avgjørelse her. God påske smile1.gif
khimera
Kjenner han irl, jeg kan gå god for han her anytime;)
bamsefar
Vi skal ikke bare rename hele guilden til Flanell's venneflokk, da? a5.gif
dsr.flanell
Huh? Kjenner han jo ikke =S
bamsefar
Edit: What immo said
dsr.immo
Venn av din venn Khimera Flanell biggrin1.gif
dsr.flanell
Thats raiiit =)
bougler
vet ikke om det har noe å si men de guildene jeg var i på trollbane (euphoria, phenomenon og thundercats)
jeg var shaman CL i euphoria gruul guild og assisterende warlock CL i thundercats som var en tk\ssc guild
dsr.immo
Vi har en litt (for) stor stall, mange casual spillere og nok rogues. (Samt litt skepsis mot kjøpte kontoer biggrin1.gif )
Erfaring i 25-manns er vel nesten en ulempe siden vi er et 10-man only guild.
Så skulle vi ta deg inn er det kun fordi du kjenner Khimera og sikkert er en kjekk kar. Nå er jo Khimera ganske ny også og ikke alle Admin kjenner han ennå (personlig gir jeg en ok.gif ).

Det vi er redd for er å lage større kø for å være med i instansene.

Hva er dine "ambisjoner" i spillet?
bougler
mine ambisoner er rett og slett og spille litt igjen...jeg har aldri vært noen spessiell "epic whore" elr raid freak men
er veldig glad i å raide...fordi jeg jobber natt er mine spille tider litt rare....men jeg skal som sakt inn i en månede syklus snart og ser fram til dette.
det at dere er skeptisk til kjøpte acc er veldig forstålig og jeg skjønner det, jeg mener selv at jeg ikke er en alt for bra rogue ennå men også at jeg har forbedret meg en masse siden jeg fikk den.
til slutt jeg har også veldig mye exp fra 10man instance er exhalted med kara på lock

håper dere fikk noen av svarene deres i dette.

ta kontakt ingame elr her snart plx =P
l8er
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.