Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Søknad (warr)
DirtyForum > Public > World of Warcraft
minitoki
Hei dsr =D
søker herved om å få jone guildet deres.

Om meg:
Erik Hansen, 18 år ( 01.04.90, så ganske snart)
Går 2.kl videregående med realfag.
Gir ikke opp med det første, og vil helst få påbegynte ting
gjort, uansett hvor lang tid jeg må bruke.

Characteren:
kallenavn: Erri (68) med Fury spec, skal specce om til Prot. med en gang jeg
blir 70 for det er tank jeg liker å være. Furyen brukes kun for å lvle fortere.

Spilletid:
Spilletiden min varierer litt etter hvor mye arbeid jeg har å gjøre på si, men
spesielt i helger har jeg god tid til å bruke på spillingen.

Guildvalg:
Jeg vil søke til Dsr fordi jeg har møtt/ og spilt med en del av medlemmene der,
og jeg liker måten jeg blir behandlet på. Alt blir gjort ordentlig og ikke noe særlig tull med det.
et annet pluss er jo i og for seg at det er et norskt guild biggrin1.gif

hva har jeg gjort før:
Desverre har jeg ikke vært med på noen raids før, og det er noe jeg håper å få gjort noe med.
Jeg har mange ganger fått god kritikk på tankingen min, men har ikke fått prøvd meg på de
"ordentlig" vanskelige oppgavene enda.
Det skal sies at jeg lærer fort, og tar til meg kritikk. ( jeg lærer av mine feil ;P)

Annet:
Guildet jeg nå er med i, består nesten kun av low lvls, og i lengden har det begynt å bli litt slitsomt med folk som skal ha boost hele tiden.
Jeg vil heller bruke tiden min på å komme meg selv videre (ja, jeg liker selvfølgelig å hjelpe til en gang i blant også da), slik at jeg kan begynne å prøve meg på raiding noe jeg er veldig spent på.

og jeg tror at det vil hjelpe mye for meg å få bli med i en guild som dsr!

mvh Erik (erri)
dsr.stoffis
hai! koselig med krigersøknader! ikkje det at vi (imo) trenger flere, men så e no eg bare en ubetydlig fjott fix14.gif

menne, paste armory plix, selvom du ikkje e 70 ennå kan det gi en god pekepinn på kor hardt du satser/jobber smile1.gif

lurer på en ting, du sier du liker å tanke, men ikkje har tanket noe særlig vanskelige ting.. kordan har tankingen vært tidligere? fury eller protspecc osv.

e dette din første char forresten? og kjenner du noen i dsr? yupp.gif

menne lykke til med søknaden! var ryddig og du virker no som en kjekk kar biggrin1.gif

har du vt/mic forresten? vi bruker det ganske aktivt dork1.gif
minitoki
Her er link til armory
Erri 70 warr

Altså jeg har tanket i alle instance for min lvl, bortsett fra raid instances. Tidligere var jeg faktisk arms spec frem til lvl 60, og da fikk jeg veldig mange gode tilbakemeldinger. før jeg byttet til fury for å prøve det ut.

og ja dette er faktisk min første char =P , har ikke spilt så veldig mye i året som gikk.

og jeg kjenner Minimissi, Hotandsweet, Gnawler fra in game, spilte litt med de før.
Har også møtt knallipadden.

jeg har også mic og vt fix02.gif
dsr.jannis
Vi vil avvente til over påske før vi tar noen avgjørelse her. God påske smile1.gif
minitoki
Den er god! a5.gif

God påske til alle i dsr!
minitoki
Er nå lvl 70
dsr.coyote
Gz.
minimissi
halå fix13.gif
minitoki
hey! begynner å bli en stund siden sist! haha..
husker fortsatt vi løp rundt og drepte drager i wetlands xD
minimissi
lenge sia det ja!
minitoki
kommet frem til noe? jeg avventer spent smile1.gif

har startet med å gå bg for gladiator equip
minitoki
QUOTE (dsr.coyote @ Mar 25 2008, 02:30 ) *
Gz.

takker smile1.gif
dsr.immo
Litt ung litt fersk og dessverre warrior. Vi er så mange i guildet nå at vi må være særdeles restriktiv på inntak. Vi har hatt inntaksstopp lenge nå og kun tatt inn en kjenning her og der. Ser oss nødt til å si nei til søknaden. Beklager at det tok så lang tid :/
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.