Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Søknad Mage
DirtyForum > Public > World of Warcraft
libria
Hei!
Jeg er en 20 år gammel gutt fra Tønsberg som søker etter å dere.
Hvorfor dsr? Fordi jeg er kamerat med flanelljo, khimera, shenk irl. og fordi Jeg har hørt mye bra om guildet... har også lyst til å raide mer i kara og andre ting. jeg er stort sett med på det meste. http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xm...ak&n=Libria her er det jeg har for øyeblikket... men nytt siden 18 mars så sjekk 19 for oppdatering.

Jeg spiller Draenei Mage (lvl 70) og er for øyeblikket speccet som Frost/arcane: 17 / 0 / 44. (Jeg er villig til å respecce om det er nødvendig.) Men er mest vant til frost

Har da flytta nylig over fra Stormscale og Digger denna serveren allerede.

har en 41 rouge alt for øyeblikket. Hadde en 70 mage tidligere men ga den kontoen bort til brodern... også ga han den videre til en annen kar... så jeg bestemte meg for å lage en ny mage... som jeg starta i slutten av januar.

har ikke jobb akuratt nå så er på ofte kan man si fix14.gif

håper dere har plass til meg ^^
dsr.coyote
Hjalp scin å få kara nøkkelen sammen med denne karen.
Virker grei nok smile1.gif det lille eg spilte med han.

Men sjefene bestemmer smile1.gif
dsr.jannis
Vi vil avvente til over påske før vi tar noen avgjørelse her. God påske smile1.gif
khimera
gogo Libria!, kjenner også han her IRL;) Bortsett fra det jeg kan kalle et untak i Hc Mech her om dagen så går jeg glatt god for han her;)
libria
^^
dsr.immo
Vi har en litt (for) stor stall, og mange casual spillere.
Er derfor redd for å ta inn flere spillere og skape større køer i instansene.
Generelt tar vi ikke inn folk mer så skjer det vil det være pga dine kjenninger her samt at noen av magene våre er litt inaktive om dagen.

Beklager at det tar slik tid men folk har vært på ferie og vi har ikke fått diskutert det helt ennå..
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.