Må ha et nytt tastatur og lurte på å kjøpe G15 v. 2.0 MEN har litt liten plass på bordet jeg bruker, så derfor lurte jeg på om det var noen som kunne fortelle meg målene på det. Finner ikke noe info ang. det på sidene til logitech.
dsr.monokiller
Mar 17 2008, 20:52
Det er ikke så mye bredere enn et vanlig keyboard.... legg til en rad med knapper på et vanlig keyboard så har du sånn ca mål....
jeg har et G 11 tastatur (G 15 uten display), og det er ganske bredt, like bredt som originale G 15, men det passer fint på en smal pc pult!
ville aldri bytta mot et versjon 2 keyboard da.... har mange fine macroer like ved sien av WASD
dsr.placid
Mar 17 2008, 23:15
49 cm
dsr.pacifist
Mar 18 2008, 01:38
QUOTE (dsr.monokiller @ Mar 17 2008, 20:52 )
Det er ikke så mye bredere enn et vanlig keyboard.... legg til en rad med knapper på et vanlig keyboard så har du sånn ca mål....
jeg har et G 11 tastatur (G 15 uten display), og det er ganske bredt, like bredt som originale G 15, men det passer fint på en smal pc pult!
ville aldri bytta mot et versjon 2 keyboard da.... har mange fine macroer like ved sien av WASD
Jeg bruker piltastene, har alltid gjort det og har alldri klart å venne meg til å bruke WASD
dsr.pacifist
Mar 18 2008, 01:39
Takk for svarene gutter.
dsr.monokiller
Mar 18 2008, 13:51
med piltastene blir jo alle funksjonstastene så langt unna.... herregud det er jo en HALV METER fra piltastene bort til macrotastene. åssn klarer du deg på Urban egentlig