Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Respec ppl!
DirtyForum > Public > World of Warcraft
soundattack
Da vare respec`en gjort...

eg har enda crapy gear men klarer å heale ganske greit egentlig...

så får eg bare jobbe hardt for å få opp + healingen min...

til nå med bare +832 (pluss ene trinket så rundt 1000...1200 med begge...men funker dårlig sammen..) så critter eg 7.3k på healing nå...normal heal 4-5k...

og healing over time er ganske nice...men langt bra bra nok=)

Så trenger dere meg til healing nå fremover så er eg gladelig med så eg kommer mere og mere inn i healing...=)

hehe og endelig kan eg si til folk som maser: beklager er resto....so fuck off...heheh

min tid som booster er nå over...=) for nå...hehe

=) gayrockfinalhope.gif orob.gif gayfight2.gif orob.gif orob.gif
dsr.nitro
Sweet, vi trenger flere drood healere gayrockfinalhope.gif
soundattack
ja=) passer meg supert...møkk lei feral..hehe så bare si fra...eg trenger mere trening=) og siden den ikke er brukenes til så forbanna mye mere så er eg med på det som er galt:P

skal se om eg kommer mer en del instenser i dag=)

så om noen vil hjelpe så blir druiden gla vettu=) hehe orob.gif orob.gif orob.gif
soundattack
nytt gear nå...så har over 1200 + healing med buffene mine...enda mere med trinket...

jobber litt med den pvp headen...på grun av den har bra + healing...og stamina og intellect...OG ARMOR FFS!!! HAHA forbanna resto ()&(/&/(&()#&()&#()")="#(€="=€/)= TÅLER IKKE EN DRITT:P hehehe
dsr.robrolf
QUOTE (dsr.soundattack @ Mar 12 2008, 15:16 ) *
nytt gear nå...så har over 1200 + healing med buffene mine...enda mere med trinket...

jobber litt med den pvp headen...på grun av den har bra + healing...og stamina og intellect...OG ARMOR FFS!!! HAHA forbanna resto ()&(/&/(&()#&()&#()")="#(€="=€/)= TÅLER IKKE EN DRITT:P hehehe

Helt konge det der smile1.gif passe på å gå rett sted i kara nå da hehe.
Har dødd ett par ganger de siste heroic'ene vi har vært i sammen ja smile1.gif
soundattack
hehe ja vet:P skal prøve å finne frem:P men så har jo dere gått disse instansens 100 ganger før da..hehe eg null hc før eg kom i dsr..hehe og ikke luktet på kara engang før dere slapp meg løs der inne..hehe

men lærer mye da=) så kan da ikke bli verre enn eg var...heheh...og hater randoms vertfall etter vert i hc osv med dere...helt passe=)
bamsefar
Kan ikje bli værre enn det var?
Du er jo mer udugelig nå enn noensinne jo!

HYL OCH GRIN! a5.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.