Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Bare et dikt fra brumle
DirtyForum > Ham & Spam > Tanketorget
dsr.brummi
Solstråler

Jeg lengter etter solstrålene som varmer så godt inne i meg. Som å ligge på svaberget etter å ha dukket seg i et hav av tårer. Solen som varmer opp kroppen. Etterlater små hvite elver på huden. Salt på tungen. Det er som å svømme under vannet og se lyset over seg. Stumt, alene i vannet. Ligger i en boble. Jeg er lukket inne i en av mine egne luftbobler under vannet. Svømmer, svømmer, snart tom for luft. Strekker meg etter lyset som bølger på havets overflate. Er det det som er å være menneske? Å leve i sin egen luftboble. Ser på deg der du driver i din egen verden. Vil du slippe meg inn og la meg puste inn din livspust. Jeg krøller meg sammen, som et barn. Venter på at du skal stryke meg over håret. Å elske er to luftbobler som sprekker for å gå opp i ett, alt og ingenting.
dsr.mowgli
:luuuv flott altså.

Men går det bra med deg Brummi??
dsr.teka
brummi få alle diktene dine inn her.. dork1.gif

www.dikt.no
så sier folk ka dem mener+ liker diktene dine dork1.gif
dsr.perrin
QUOTE (Brummi @ Aug. 08 2002,16:32)
Solstråler

Jeg lengter etter solstrålene som varmer så godt inne i meg. Som å ligge på svaberget etter å ha dukket seg i et hav av tårer. Solen som varmer opp kroppen. Etterlater små hvite elver på huden. Salt på tungen. Det er som å svømme under vannet og se lyset over seg. Stumt, alene i vannet. Ligger i en boble. Jeg er lukket inne i en av mine egne luftbobler under vannet. Svømmer, svømmer, snart tom for luft. Strekker meg etter lyset som bølger på havets overflate. Er det det som er å være menneske? Å leve i sin egen luftboble. Ser på deg der du driver i din egen verden. Vil du slippe meg inn og la meg puste inn din livspust. Jeg krøller meg sammen, som et barn. Venter på at du skal stryke meg over håret. Å elske er to luftbobler som sprekker for å gå opp i ett, alt og ingenting.

Brummsi..  :luuuv
sling
Damn.....
dsr.brummi
Natten

Natten gjør alt så mye større for meg. Du svever i vinden som leker i håret og ansiktet mitt. Trer ut av mørket og stiger inn i ett rom uten vegger. Stillheten og lyset er påtrengende. Lukker øynene mine for så å åpne dem igjen. Stiller meg opp foran en rekke med glassbur og ser deg i hver og ett av dem. Du leker med din nye traktor. Du er naken, hvit og solen er fanget i dine øyne. Du kikker opp og ler mot meg. Prøver å nå deg, men du er like langt borte. Bildet du holder i dine hender faller til bakken og blir knust. Vinden drar dine tårer langs kinnet ditt. Du har foldet dine hender.. Ser deg der du sitter med armene i kors, men med øyne som lengter etter varsomme strykninger over ansiktet ditt. Du lener deg inntil et stort tre og ansiktet ditt er vendt opp mot der bladene synger sin sang. Solen speiler seg i hver regndråpe som henger på bladenes rand.
dsr.hansiball
Sann mine ord fra i går natt Brumsi..... eg har store tanker om deg. Brummi, en poets pseudonym.  :)  :luuuv
sling
Hatten av for brummi!!... Han laga litt meir "lyse" dikt enn mine tårevåteblodstenkte og dystre!..
sling
Fekk åndo no!:

My hands fold around the rifle i hold, all these words about beeing brave and bold.
I can hear the voices in my head, your a hero although you end up dead.
These words can't save my soul from beeing ripped apart, feels like ice cold knives pierce my heart.
My chamber is clean, over the trench I lean.
My sightline in clear, all I feel is terrifying fear.
From a distance I hear ".. Here they come, lock and load.."
Guns blasting everywhere, shouting and primalscreams is all i hear.
Will I make it thru the night, or will I end up in an enemy's sight.
This is nothing for the fainted heart, and my god its just about to start....
:luuuv
dsr.brummi
oro1.gif du er krigspoeten du, sling, men har da et par mer dystre på lager.....får de vel på neste downtrip, ikke så verst her nå, drar på dagers hytte/planleggingstur med jobben...badebukse og ei flaske vin er med, så blir det vel no godt å spise og...cu all:minime
dsr.perrin
ahhhh.. kjærleik!  :luuuv
dsr.brummi
evil.gif  og da var eg heime biggrin1.gif
SDS Raptor
drita?? eller funnet det på nettet??

...

eller kanskje laget det selv?

Flott uansett!!!  :luuuv
dsr.brummi
QUOTE (SDS Raptor @ Aug. 15 2002,17:50)
drita?? eller funnet det på nettet??

...

eller kanskje laget det selv?

Flott uansett!!!  :luuuv

smile1.gif takker, mitt alt sammen, jeg har en haug av dikt og noen noveller jeg har skrevet
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.