Jeg har latt saken ligge død noen dager for min del Bamse fordi at jeg skjønte rett og slett ikke hva du snakket om.
Jeg fatta rett og slett ikke hvorfor du gikk i strupen på meg, men antok at jeg ville skjønne det etter noen dager så jeg tok tiden til hjelp.
Tiden har derimot ikke hjulpet noen verdens ting.
Hva i alle dager er galt med å skrive :
Jeg var også noe skeptisk til blu-ray. Jeg så litt på die hard v4 og ble ikke frelst da heller. Først når aldazar begynte å vise bilder av samme screen i LOTR vanlig og LOTR blu ray (gidder ikke google adressa), og lånte meg BBC dokumentaren Planet Earth (med david attenbourough eller.no slikt) SÅ skjønte jeg hvor bra blu ray egentlig er. Det er rett og slett INSANE.
?
Blu Ray er det eneste formatet jeg har formening om, fordi at det er det eneste formatet jeg har sett. Derfor skriver jeg nada om microsoft sitt format (som jeg faktisk ikke husker navnet på i hodet engang).
Dette blir nesten som å sitte i 2 forskjellige biler med lik motorstørrelse. Bare fordi at jeg har sittet i en 2 liters
hundai, så kan jeg ikke drive å fortelle deg om hvordan det var å sitte i en 2 liters Audi.
Take a chill pill dude! FS liksom!