dsr.coyote
Mar 5 2008, 07:58
Hei..
Har da funne stylingen som eg er ute etter til bilen min.
Får den for en billig penge.
Lure bare litt på hva dere syns, om den.
Er litt usikker
http://www.uras.co.jp/syohin/180.htmlType S den hvite bilen med grøn motiv lakering.
dsr.enigma
Mar 5 2008, 08:15
definitivt den fineste av de!
Kan ikke si at jeg har sett noe styling som er penere heller.
dsr.sinnataggen
Mar 5 2008, 08:50
Enig. Var helt klart den som var mest fancy av de. Men når det er sagt så tror jeg også at du trenger decals for at det skal se fint ut.
Men omlakkering av bil er jo ikke noe billig prosjekt for å si det mildt. Men motiv på bilen er det ikke mange kroner for. Må bare passe på at du velger farger som passer opp mot den du nå har på bilen. Er den rød Coy?
dsr.robrolf
Mar 5 2008, 17:49
Likte best den nederste av de n+ eller noe slikt, er mere for maks senk med fete felger jeg.
Nei å lakke bil kan bli jævlig dyrt hvis man ikke kjenner noen da.
dsr.lusifer
Mar 5 2008, 18:04
Likte Type 1/2 faktisk.. kommer litt ann på hvor mye senking som blir gjort. syntes de andre var VELL lav.
dsr.rdy4action
Mar 5 2008, 20:04
jeg så på det øverste bildet og tenkte jeg skulle legge inn en skikkelig salve om hvor forbanna harry og schtøgg den var - bare for å være ærlig ^^
men Type-S er bra, akkurat passe rånete, smooth den ;o)
dsr.coyote
Mar 5 2008, 23:35
Bilen er rød ja..
Men skal ha den grøn tror eg.. har funne fargen.
Men er enda i tenke bokse på den da.
Føler også at Type S er den som er passe midt mellom rånete å fin..
Lakering får eg for en billig penge hjemme i lofoten, hvis ikke tar eg å en kompis å gjør det selv her nede.
Han har utstyr å har lakert noen biler før...
dsr.coyote
Mar 6 2008, 05:23
QUOTE (dsr.enigma @ Mar 5 2008, 08:15 )

definitivt den fineste av de!
Kan ikke si at jeg har sett noe styling som er penere heller.
Nei decals koster ikke mye.
Er det som er planen da.
Hvis noen har no kule motiver som eg kan bruke må dere bare rope ut eller poste bilde her.
N+ syns eg blir litt for snill frame å bake for min del. Er litt mer harry/råne typen av meg.
dsr.sinnataggen
Mar 6 2008, 08:22
Jeg kan lage til deg hvis du vil det. Men da må jeg ha litt info om hvor mye du vil ha?
- Skal den gå over hele siden av bilen
- Hvor my av siden på bilen skal være covered
- Skal du ha noe på panseret
Hvis du skal ha grønn bil, så håper jeg inderlig at du velger giftgrønn

Det er en vansindig pen farge på en bil, og med de rette fargene på decalsà så kan det bli skikkelig bra
dsr.coyote
Mar 6 2008, 12:16
QUOTE (dsr.sinnataggen @ Mar 6 2008, 08:22 )

Jeg kan lage til deg hvis du vil det. Men da må jeg ha litt info om hvor mye du vil ha?
- Skal den gå over hele siden av bilen
- Hvor my av siden på bilen skal være covered
- Skal du ha noe på panseret
Hvis du skal ha grønn bil, så håper jeg inderlig at du velger giftgrønn

Det er en vansindig pen farge på en bil, og med de rette fargene på decalsà så kan det bli skikkelig bra

Hadde vert moro å se hva du får til.. Kunne tenk meg no av den sstørelsen som er på den hvite med grønn dekor som er på bilde på linken.
Jepp den er ikke landgt unna gift grønn den eg har tenkt på.. Hadde eg ikke hadt problemer med mobilen skulle eg sent deg en mms med en annne bil som har den fargen.
dsr.ghod
Mar 6 2008, 18:11
Speaking of styling.
Jeg så en bil (ikke noen super bil, helt vanlig 200 000/300 000 kroners bil. Usikker på hvordan merke) med sånn kamelon farge i dag.
Digger den fargen så utrolig (den som forandrer seg i forhold til hvordan vinkel du ser bilen ifra).
Hvor mye koster slik lakk i forhold til helt vanlig lakk?
dsr.proffen
Mar 6 2008, 18:35
Fet styling det der. Men du kommer til å slite ræva ta deg om du senker bilen like mye. hatt 60\60 senking på civicen min og det er hat fra helvete og tilbake igjen på norske veier og har slått nedi mange ganger.
Dekaler må du ha syns jeg, ellers blir den for ensformig.
Eller du kan lakkere bilen i to farger, må ha noe kontraster i allefall imo.
Og få inn lite perlemor av no slag så blir det bra.
Ikke hør på Ghod\Chem da han er på jordet. Den lakken er ikke kul

(og den lakken er jævlig mye dyrere)
BTW: grønn er kung farge=)
dsr.robrolf
Mar 6 2008, 19:13
Kamelon lakk er jææævlig dyrt, tror det er 5-7000 pr liter eller noe slikt, og det er som proffen sier den er IKKE KUL

men smaken er som baken da.
Knall svart/rød, lav(jævlig) og 9-10*18" felger så er du der
Sånn feks

eller slik
dsr.ghod
Mar 6 2008, 20:53
Den er vesentlig mye kulere enn noen som helst annen ensfarga bilfarge. Alt fra hvitt til svart. (ikke start med at hvit og svart ikke er farger nå).
dsr.rdy4action
Mar 6 2008, 21:18
hvit og svart er IKKE farger!
dsr.ghod
Mar 6 2008, 21:22
QUOTE (dsr.rdy4action @ Mar 6 2008, 21:18 )

hvit og svart er IKKE farger!
dsr.coyote
Mar 6 2008, 23:17
Kamelon fargen kommer eg ikke til å ha..
Koster no heilt jevlig, å er ikke no som passer til descals.. Blir bare rot da siden man ikke får no farger som stemmer.
Tror dette kommer til å bli et moro prosjekt. Skal se om eg finner noen biler med den fagen eg er ute etter så dere får se.
dsr.placid
Mar 7 2008, 13:07
dsr.proffen
Mar 8 2008, 13:20
gitt opp sanne biler jeg. Hatt Civicen min i et år nå. Sleti ræva ta meg med biltrangsynet og sikkert brukt 15000 kr i år alt bare pga de dusstene bytter meninger om hva som er lov. Ene dussten sier vingene mine er livsfarlige og de må vekk. Drar på visning og der syns mannen bilen er drit fet og sier vingene mine er helt toppers. Blir stoppa to dager etterpå og da mener dussten at alt på bilen må godkjennes så sant det ikke er orginalt, alt fra felger,fangerer,vinger og eksos. en runde med regelverke sier meg noe annet og må vise igjen og da går den igjennom osv.
En ting som er dødens viktig når du styler bilen er og godkjenne det som godkjennes må med en gang.
dsr.coyote
Mar 8 2008, 15:46
Kjekte å ha TUV godkjeningen liggende i bilen.. på det man har..
Men er ikke alle stulingene som har tuv godkjening..
er litt værre da.
Men så lenge bilen er gått gjenom EU kontrollen har di ikke en drit å si..
Kjekt å ha kompiser da.
dsr.robrolf
Mar 8 2008, 16:53
Politiet driter langt i om du har tuv godkjenning i bilen, står det ikke i vognkortet er det ikke godkjent.
Og det samme gjelder eu'en, hvis politiet mener noe ikke stemmer og det ikke står i vognkortet så kan de ta skiltene dine på stedet desverre.
dsr.proffen
Mar 8 2008, 17:46
En ting er uansett 100% sikkert. Selv om bilen er EU godkjent teller dette ikke en dritt om du blir stoppa i teknisk kontroll. Min gikk gjennom eu kontrollen. ble stoppa og måtte vise papirer. Hadde ikke tuv på senkesettet så visste at det måtte vekk. men de peset meg med både eksos og styling. Begge de to siste ga de seg på. Men det kommer helt ann på hvem biltrangsyn nisse du snakker med. De har mange tolkiniger av regelverket og det er viktig og vite litt av reglene selv. Jeg fikk f.eks beskjed av en fra biltilsynet at fangerene mine ikke var Tuv godkjent og jeg har ikke lov til og bytte fanger uten tuv papirer og det skal stå i vognkortet. Men på visning sa de at det fans ikke en regel at det ikke er lov og bytte til hva som helst av fangere bare de ikke er av farlig materialer (glassfiber, alu osv)
Men det er ikke stress bare du har tuv papirer på senkinga. Lyddemper til eksosen tilfelle den overstiger max dB som står i vognkortet (TUV papirer på eksos er BS om de mener noe annet, de liker bare ikke lyden) samme gjelder fangere og plastikk, dette er fult lovlig unasett hva de mener
dsr.coyote
Mar 8 2008, 18:01
Har både på eksosen å Senkingen. Så der er eg berget..
I bergen stopper di som regel bare for at di skal se på bilen, fordi di syns den er pen..
Mange venner av meg som har samme bilen, di har faktisk fått veldig go kontaktm med di.
Så di er no bare mest interisert i hva som skjer i miljøe her ute..
dsr.proffen
Mar 9 2008, 00:50
har fått inntrykk at de har andre holdninger andre steder enn her i byen. dessuten er biltrangsynet her kjent for og være norges verste. Problemet er at mange kan finne opp regler for de liker ikke stylet biler osv. og er man ikke litt obs da peller man av det som er før visning og kaster bort mye penger.
Dra allti og vis bilen sann den er, og snakk med dem da. de som har tekniske kontroller ute i felten er gjerne av en annen oppfatning til tider. Her i frekstad iaffal
dsr.coyote
Apr 16 2008, 22:09
Da har eg vert ute å kosa meg litt i god være som er her.
Her ser dere resultate.

Kommer til å bli bra dette håper eg når eg blir ferdig.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.