Vil først og fremst takke for en utrolig hyggelig tid i DSR. I det siste har jeg spillt meget lite med guildies og har funnet ut at tiden er inne for å folate dere til fordel for andre in game venner, men i andre guild. Det er med tungt hjerte og etter mange kvaler jeg har kommet frem til min endelige beslutning om å ta mine characters ut av guildet og dette først og fremst fordi at de fleste som i utgangspunktet trakk meg inn og som jeg vanligvis spillte sammen med nå har leavet guildet og jeg ser det derfor slik at min tid nå er moden for å følge etter dem. Jeg vil takke for mange hyggelig og minneverdige stunder både i instance og på vt. Syk humor fra syke folk

mer kan en vel ikke ønske seg fra et guild, men det er mer som lokker i spillet, og ettersom jeg spiller mer for min type gøy som ikke nødvendigvis er epix i kara/za osv, men heller hjelpe en kompis i en instance eller et quest, så er vel ikke DSR heller lenger guildet for meg.
Måtte det regne epix på deres mainer og alle deres alter.
Føl dere fri til å /w meg ingame om der skulle trenge en rogue til et eller annet.
/bye
- Rippler -