Help - Search - Members - Calendar
Full Version: /wave
DirtyForum > Public > World of Warcraft
rippler
Vil først og fremst takke for en utrolig hyggelig tid i DSR. I det siste har jeg spillt meget lite med guildies og har funnet ut at tiden er inne for å folate dere til fordel for andre in game venner, men i andre guild. Det er med tungt hjerte og etter mange kvaler jeg har kommet frem til min endelige beslutning om å ta mine characters ut av guildet og dette først og fremst fordi at de fleste som i utgangspunktet trakk meg inn og som jeg vanligvis spillte sammen med nå har leavet guildet og jeg ser det derfor slik at min tid nå er moden for å følge etter dem. Jeg vil takke for mange hyggelig og minneverdige stunder både i instance og på vt. Syk humor fra syke folk smile1.gif mer kan en vel ikke ønske seg fra et guild, men det er mer som lokker i spillet, og ettersom jeg spiller mer for min type gøy som ikke nødvendigvis er epix i kara/za osv, men heller hjelpe en kompis i en instance eller et quest, så er vel ikke DSR heller lenger guildet for meg.

Måtte det regne epix på deres mainer og alle deres alter.

Føl dere fri til å /w meg ingame om der skulle trenge en rogue til et eller annet.

/bye

- Rippler -
dsr.coyote
Viste den kom, var ikke no bombe nei smile1.gif
Du får kose deg sverre.
dsr.nitro
Lykke til Rippler smile1.gif
dsr.lasermus
Lykke til, vi skal farme epix til det blør ut av øya og øra smile1.gif
dsr.robrolf
Kos deg videre og snakkes ingame smile1.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.