Help - Search - Members - Calendar
Full Version: gear til druid
DirtyForum > Public > World of Warcraft
soundattack
eg har leitet litt rundt å har prob med å finne gear til druiden...da tenker eg på pvp og pve gear for feral spec...med honor point og marks..

det eg har funnet til nå er mye med healing og spell dmg...

Det har jo agility,stregth osv...men mye til healing og spell...

det eg har funnet er jo bra å ha i druid form da...siden eg bruker outfitter..men finne lite som er verdt å bruke i cat og bear form...

noen som har noen ider kor eg finner ?

Pluss må begynne å kansje gjøre meg klar til kara...smile1.gif eg må prøve å få fatt i healing gear også etterkvart...så eg kan respec til reso..=)

ghostface.gif orob.gif orob.gif ph34r.gif
dsr.stoffis
QUOTE (soundattack @ Jan 25 2008, 00:15 ) *
eg har leitet litt rundt å har prob med å finne gear til druiden...da tenker eg på pvp og pve gear for feral spec...med honor point og marks..

det eg har funnet til nå er mye med healing og spell dmg...

Det har jo agility,stregth osv...men mye til healing og spell...

det eg har funnet er jo bra å ha i druid form da...siden eg bruker outfitter..men finne lite som er verdt å bruke i cat og bear form...

noen som har noen ider kor eg finner ?

Pluss må begynne å kansje gjøre meg klar til kara... smile1.gif eg må prøve å få fatt i healing gear også etterkvart...så eg kan respec til reso..=)

ghostface.gif orob.gif orob.gif ph34r.gif

ca alt feralgearet som kan kjøpes for honor har +dmg eller healing i tillegg til statsa, men hvis du sammenligner de me de reine dmg/heal-itemsa, e jo det peanuts smile1.gif og honoritemsa e vel uansett kordan man snur og vender på det, bedre enn itemsa man får fra quests/instancer pre-kara ok.gif
soundattack
takk for infoen...=) har funnet ut at må i instens ja...=) gjøre quest=) fikk enelig gladiator gloves i går=) men til pvp gear=) det var digg=)
rippler
QUOTE (dsr.soundattack @ Jan 27 2008, 15:25 ) *
takk for infoen...=) har funnet ut at må i instens ja...=) gjøre quest=) fikk enelig gladiator gloves i går=) men til pvp gear=) det var digg=)

you go, girl smile1.gif fix14.gif
dsr.stoffis
QUOTE (dsr.soundattack @ Jan 27 2008, 15:25 ) *

ok.gif
soundattack
Og der kom mr rippler ut av mørket!!! HEHE...tnx=)

ser ut som rippler har fått sitt ønske:D meg som pvp hore!!!:P
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.