Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Søknad
DirtyForum > Public > World of Warcraft
Lauka
Hei Dsr.
jeg vet det er rekruterings stopp men jeg har lyst til å prøve meg alikevel.

Jeg heter Tom og er 22 år, bor i Sandefjord i Vestfold og går 2. året på dataingenør ved Høgskolen i Vestfold.

Min main heter Lauken og er en 70 hunter som jeg har spillt litt fra og til på i over 2 år nå.
Jeg liker å spille hunter veldig godt selv om det ikke er den mest populere klassen i raid osv.
Den er specet beastmaster standard raid/instance 41/20/0 (er ikke dette til ønske for dere er jeg selvfølgelig villig til en respecc)

Armory link:
http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xm...ak&n=Lauken

jeg spiller nesten hver dag etter skolen og i helgene hvis det ikke er noe annet gøy som skjer da.

jeg søker meg over til dsr fordi jeg har lyst til å raide litt og kjøre noen flere heroics, mitt nåværende guild har stoppet helt opp og kommer ingen vei og alle kjører bg hele tiden og jeg syntes ikke pvp er det mest morsomme som finnes akuratt.
pluss at jeg har hørt mye bra om guilden deres fra rl venner som har vært med dere tidligere (Fejt og Zatte) og liker at dere har 18års grense og er norske.

Jeg har mere en nok erfaring med alle instancene og har litt erfaring med nesten alle bosser i kara (bortsett fra Netherspite og den ene opera eventen (romeo og julie)
alle andre har jeg vært med og tatt ned en eller flere ganger.

Mvh Lauken
pinetrine
Dere burde virkelig vurdere han! Jeg spilte mye med ham da jeg var med i Vennesla og han er en av de som virkelig spiller klassen sin godt. Go Lauken!!! biggrin1.gif
dsr.volcomer
Greit med flere hunters i guildet egentlig...
dsr.flanell
Tidligere The Last Losers? smile1.gif
Lauka
Jepp stemmer det ja
dsr.immo
Litt trege på avtrekkeren her.. lagt inn en tråd i admin.
Det gjelder ikke bare din søknad men og om hvor mange vi egentlig kan ta inn.

Vi har tidligere nesten slukt andre små guild med varierende resultat.
dsr.immo
Ikke noe galt med søknaden men vi har fryktelig mange dps nå og det begynner å bli vanskelig å tilfredstille alles behov for raiding.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.