Help - Search - Members - Calendar
Full Version: ka faen skjer me firefox!?
DirtyForum > Hardware & Software > Hardware & Software
dsr.stoffis
Click to view attachment

koffor e skriften min sånn!? alt e normal på innstillingene, men sider eg går inn på som bruker standardskriften e totalt fåkket orob.gif
dsr.placid
Lol, nice biggrin1.gif
dsr.ghod
Firefox eod biggrin1.gif
dsr.stoffis
no e eg arg! og på toppen av det hele e det sikkert en noobfeil eg har gjort... fix05.gif

føler meg som PeTe her no barteoro.gif
rippler
Har ikke firefox en repair funksjon ? enten i start/alle programmer/firefox eller i kontrollpanel/legg til eller fjern programmer ?

om ikke er sikkert letteste løsningen en reinstall av firefox.

Har tidliger eselv reinstaller flere programmer p.g.a. noobfeil liknende dette. Kan desverre ikke hjelpe deg mer siden jeg har lite og dårlig kjennskap til firefox. Bruker nyeste IE jeg og det virker helt ok til mitt bruk.
dsr.rdy4action
tools - options - advanced
enjoy

Click to view attachment
dsr.monokiller
IE7
dsr.rdy4action
QUOTE (dsr.monokiller @ Jan 12 2008, 11:31 ) *
IE7

suxzorz your patszorz ^
dsr.lasermus
Opera!
dsr.ghod
QUOTE (dsr.lasermus @ Jan 12 2008, 13:35 ) *

ALLAH! allah.gif
dsr.stoffis
IE7

fønni

gas.gif

takker rdy, istedenfor arial something under sans-serif, stod det noe fuck på et språk eg ikkje forstår fix14.gif
dsr.monokiller
Artig med sånne som på død og liv skal gjøre ting anderledes. også funker det ikke

knegg thinking.gif
dsr.stoffis
QUOTE (dsr.monokiller @ Jan 12 2008, 16:35 ) *
Artig med sånne som på død og liv skal gjøre ting anderledes. også funker det ikke

knegg thinking.gif

har brukt firefox siden release omtrent, aldri hatt problemer før... men me ie, gjett om man har hatt problemer.. fix14.gif
dsr.monokiller
ie ligger innebygd i explorer. kan ikke bli kvitt det. hvorfor bruke en ekstern browser når det er en der som funker? har dere så eksreme nettvaner?
dsr.rdy4action
QUOTE (dsr.stoffis @ Jan 12 2008, 16:16 ) *
IE7

fønni

gas.gif

takker rdy, istedenfor arial something under sans-serif, stod det noe fuck på et språk eg ikkje forstår fix14.gif

de nada
rippler
/What mono said
dsr.stoffis
QUOTE (dsr.monokiller @ Jan 12 2008, 19:49 ) *
ie ligger innebygd i explorer. kan ikke bli kvitt det. hvorfor bruke en ekstern browser når det er en der som funker? har dere så eksreme nettvaner?

liker ikkje oppsett og generelt måten ie e lagt opp på, spesielt den siste versjonen, i tilegg har eg hatt en del feil med, det, i motsetning til firefox som eg ikkje har hatt noe probz med før no ok.gif

og det e vel ikkje til å legge skjul på at opera og firefox har ligget milevis foran ie i funksjonell browsing, bare i de siste versjonen har ie åpnet for tabs, intergrert søkemotor osv, ting som mozilla/opera har hatt ca hele tiden fix14.gif

menne noen kjører lada, noen kjører volvo fix14.gif
dsr.robrolf

ok.gif har man først vendt seg til opera så klarer man ikke å gå tilbake, styring med musen er genialt.
dsr.ghod
QUOTE (dsr.robrolf @ Jan 13 2008, 19:35 ) *

ok.gif har man først vendt seg til opera så klarer man ikke å gå tilbake, styring med musen er genialt.

Styring med musen? Forklaring kreves! Dette er noe jeg ikke har addet / aktivert / prøvd. Hva er det godt for? Den nyeste funksjonen jeg digger med opera er speed dial.
dsr.lasermus
Hold inn høyre musetast, dra mot venstre, slipp = en side bakover
Hold inn høyre musetast, dra mot høyre, slipp = en side forover
Hold inn høyre musetast, dra nedover, slipp = ny side
Hold inn høyre musetast, dra ned, deretter mot høyre, slipp = lukk side

Blir man først vant til det er det helt uunværlig smile1.gif
dsr.stoffis
dsr.realhero
HAHA!!

Konge stoffis biggrin1.gif

Lo meg skakk her smile1.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.