Jeg vet at det er rekruteringstopp, men aleks har tipset meg allikevell at dere kanskje har bruk for en healer ekstra så jeg våger allikevell å prøve meg
Marius heter da jeg og er IRL venn med Aleks og typen til deres nyrekruterte tank Nina (Pinetrine). Har en Holy paladin jeg ønsker og oppleve end game med og selv om mitt gamle guild VoneA var svært så hyggelig på den sosiale fronten så kom vi ikke noe særlig langt i endgame instancer/raids. Derfor som tidligere dsr medlem vet jeg at dere har den rette ånden jeg søker etter, laydback samtidig som dere er proffesjonelle i de rettningene dere satser:)
Tørre fakta:
Maridan | Human Paladin
Spec: 50|11|0
Armory link : http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xm...k&n=Maridan
*Proffs skyldes høy vinglepetter tendens, men tror jeg har truffet riktig nå
** For mye cloth indeed, men desverre stort sett det beste før diverse heroics og kara :/
Begynte og spille WoW for ca 1 år og tre måneder siden og facineres ennå i timer av gangen foran skjermen som fort kan bli litt mange
Erfaring: Kara : To timer
For dukumentasjon av healingeavne er jeg gjerne med på et prøverun i en instance ved ønske ellers nevner jeg aleks og Radix som referenter. har nettopp begynt og kjøre heroics nå også for å geare meg opp og forhåpentligvis snubble over plate gear som igjen kan gjøre meg til en fullblods paladin
Hadde det top i dsr sist gang jeg var med og kun et ønske om en annen char gjorde at jeg tastet gquit sist gang. Spilte mye med Aleks og levlet sammen med Enigma på charen hans Aredhel. Ble tidlig fascinet av hans diverse artige måter og spille på og fikk oppleve mange av hans morsome utbrudd
Begynner og bli mye dette her og jeg har sikkert gjenntatt meg selv hundre ganger så skal gi meg nå
Whisper meg gjerne ingame for eventuelle andre spørsmål dere måtte ha
Mvh Marius