Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Søknad Holy Paladin
DirtyForum > Public > World of Warcraft
maridan
Heisann!

Jeg vet at det er rekruteringstopp, men aleks har tipset meg allikevell at dere kanskje har bruk for en healer ekstra så jeg våger allikevell å prøve meg fix14.gif

Marius heter da jeg og er IRL venn med Aleks og typen til deres nyrekruterte tank Nina (Pinetrine). Har en Holy paladin jeg ønsker og oppleve end game med og selv om mitt gamle guild VoneA var svært så hyggelig på den sosiale fronten så kom vi ikke noe særlig langt i endgame instancer/raids. Derfor som tidligere dsr medlem vet jeg at dere har den rette ånden jeg søker etter, laydback samtidig som dere er proffesjonelle i de rettningene dere satser:)

Tørre fakta:

Maridan | Human Paladin
Spec: 50|11|0

Armory link : http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xm...k&n=Maridan

*Proffs skyldes høy vinglepetter tendens, men tror jeg har truffet riktig nå dork1.gif
** For mye cloth indeed, men desverre stort sett det beste før diverse heroics og kara :/

Begynte og spille WoW for ca 1 år og tre måneder siden og facineres ennå i timer av gangen foran skjermen som fort kan bli litt mange dork1.gif

Erfaring: Kara : To timer biggrin1.gif som stort sett bestod av å høre på diverse strategier ovenfor Moroes og Maiden så har dessverre ingen skryteliste å komme med, men jeg har stort sett alltid klart å nå de målene jeg setter meg. Jeg begynte og spille paladin igjen nå for ca en uke siden da jeg nettopp ble ferdig med den magen jeg skapte for å roe dps og PvP abstinensene jeg ikke kunne tilfredstille med paladinen og var lenge innstilt på og slå meg ned på horde siden, men det er ikke lett og finne seg guild som mage så jeg bestemte meg fort for å gjøre denne til min personlige PvP hore ^^ . Dermed er Kazzak igjen mainservern min og palaen mainen min smile1.gif .

For dukumentasjon av healingeavne er jeg gjerne med på et prøverun i en instance ved ønske ellers nevner jeg aleks og Radix som referenter. har nettopp begynt og kjøre heroics nå også for å geare meg opp og forhåpentligvis snubble over plate gear som igjen kan gjøre meg til en fullblods paladin smile1.gif Kjørte og clearet Mechnaar og Slave Pens i går uten store problemer. Svært sannsynlig klarer jeg også og heale flere heroics med gearet jeg nå har smile1.gif

Hadde det top i dsr sist gang jeg var med og kun et ønske om en annen char gjorde at jeg tastet gquit sist gang. Spilte mye med Aleks og levlet sammen med Enigma på charen hans Aredhel. Ble tidlig fascinet av hans diverse artige måter og spille på og fikk oppleve mange av hans morsome utbrudd fix14.gif Spilte også med Angrytitty ( Heter charen det ennå btw? gikk rykter om at navnet var upassende fix14.gif) Merro, Aifart, Humpalotta. Er en person som er glad i og hjelpe så er alltid med om noen trenger hjelp til diverse ting, så jeg er en man kan stole på. Møter også alltid presis til runs og hvis noe intreffer er jeg alltid flink til og informere i god tid slik at det er mulig og finne en inbytter smile1.gif

Begynner og bli mye dette her og jeg har sikkert gjenntatt meg selv hundre ganger så skal gi meg nå smile1.gif

Whisper meg gjerne ingame for eventuelle andre spørsmål dere måtte ha smile1.gif

Mvh Marius ok.gif
dsr.perrin
En fin søknad iallefall.. lykke til smile1.gif
dsr.immo
u're in.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.