Søkte om å få joine dsr for en stund siden, men denne gangen prøver jeg med en litt mer innholdsrik søknad.
Om meg:
Michael Wicklund, 27år, Horten, jobb: trafikk sikkerhet for barn...støttekontakt og dj...Driver mye med musikk rundt om og produserer musikk...som en hobby og jobb..
Om karakteren min
Navn: SoundattackLvl 66 feral druid, feral er lettest å levle med, men har gått mye som både tank og healer også og trives godt som det. For meg er det opp til guildet hva dere vil bruke meg til, healer, tank eller dps.
Link til armory.
http://eu.wowarmory.com/search.xml?searchQ...Type=characters
Spilletid.
Spille tiden min pr uke kan varriere...men eg må si eg spiller rimelig mye...siden eg nå jobber mye hjemme fra er det også mye tid til wow...men spiller gjerne rundt klokken om det er nødvendig! Eg har ikke spilt så lenge som mange andre men eg er flink å lære og lærer fort, vil jo bli så bra så mulig. Tar gjerne mot tips til korleis eg bør specce, spille, addons og oppsett på skjermen min..
Hvorfor dsr.
Fordi det er et seriøst guild, men likevel ikke hardcore raiding 5 dager i uka. Har fått inntrykk av at det er mye ærlige og kjekke gamere i dsr.
Ambisjoner
Ha det gøy, være sosial, lære mer om min karakter og andres karakterer, få bedre gear, bli en bedre spiller og hjelpe guildies til det samme!jo bedre eg er i wow...jo bedre får eg hjelpet dem rundt meg som eg kjenner og i guild mitt...¨
Litt annet.
Jeg regner med at dere er mest interessert i søkere med level 70 karakterer. Min største er ikke 70 enda, men jeg har levlet den uten å bli ”boosta” og har ingen interesse av å be om boost i det hele tatt. Kommer ikke til å si nei til å booste guildies, men det er trivelig å kunne spille normalt sammen med dem også. Boosting av andre for meg er jo morro...og man lærer mye av det også...så for guild booster eg ekstremt mye når det trengs...men man blir lei av frekke 12 åringer som ikke skjønner at man har andre ting å gjøre også bortsett fra å boosta akkurat han/henne...
Grunnen til at jeg ønsker å forlate mitt nåværende guild, er at det er veldig få karakterer rundt mitt level, de fleste er low levels, og ganske unge i tillegg, og disse maser ustanselig om denne boosten... Savner også litt ”voksne” folk å prate med! Har fått inntrykk av at dsr-spillerne er ”voksne” på en veldig trivelig måte som passer meg utmerket!
Tror også det er et guild eg kan lære av og bli bedre...
Kontakt info: E-mail: soundspinner@hotmail.com
Mob: 45 29 55 94
Håper inderlig på en positiv tilbakemelding, wisp meg gjerne ingame eller hør med Humpalotta/Eowyjn om hva meg.. =)
Mvh Michael W ( aka Mikke)
(soundattack)Horten