Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Nett-problemer
DirtyForum > Hardware & Software > Hardware & Software
dsr.pretana
Har problemer med nettet som eg ikkje skjønner så veldig mye av.
Klarer å koble til enkelte nettsider, feks dirty-forum, dagbladet, vg, mens andre nettsider klarer eg ikkje å laste, bl.a google. I tillegg funker vt, cod4 og bhd, men ikkje WoW.
Har prøvd å disable firewall og avinnstallere firewall(ZoneAlarm) uten at det hjalp noe som helst.

EDIT: Ser ut som om alt er tilbake til normalt igjen
dsr.stoffis
QUOTE (dsr.pretana @ Dec 16 2007, 12:08 ) *
Klarer å koble til enkelte nettsider, feks dirty-forum, dagbladet, vg, mens andre nettsider klarer eg ikkje å laste, bl.a google. I tillegg funker vt, cod4 og bhd, men ikkje WoW.
Har prøvd å disable firewall og avinnstallere firewall(ZoneAlarm) uten at det hjalp noe som helst.

høres rart ut 135.gif

no har ikkje eg veldig peiling, men håper du har skrudd av alt windows innebygde ufyseligheter? ok.gif
dsr.zod
QUOTE (dsr.pretana @ Dec 16 2007, 12:08 ) *

sikkert DNSproblemer smile1.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.