Help - Search - Members - Calendar
Full Version: 70 nightelf druid
DirtyForum > Public > World of Warcraft
happynude
Hei dsr.
Om meg ingame:
Jeg er en nightelf druid lvl 70 på kazzak ,happynude.
Jeg har lenge lett etter en guild som passer meg ,Og jeg tror jeg har funnet en som gjør(denne).
JEg har spilt wow i et par år og har god pre tbc experience og jeg har god Kara experience,har tatt alle bossene.
Jeg er atm feral spec,men specer resto med okey gear på flekken hvis dere tar meg inn .
Meg generelt:
Robin er meg .
Jeg er en aktiv gutt ,som spiller en del ,jeg er en lattermild gutt,driver litt med skating og forskjellig .
Elsker å raide ;P ,drikker ikke særlig mye og er heller hjemme med familien eller spiller enn å gå ut å drikke.
Kan raide til 23.30 ca hver kveld,går på skole så kan nesten ikke bli lenger og så lenge jeg vil i helgene .
Jeg håper dere velger meg vennlig hilsen Robin fra SAdenfjord.smile1.gif
dsr.aleks
Alder?
dsr.volcomer
Bra fyr dette selv om han er litt ung fix14.gif Anbefales.
happynude
QUOTE (dsr.aleks @ Dec 8 2007, 12:37 ) *
Alder?

Jeg er 16 men veldig moden for alderen smile1.gif.
dsr.nitro
Beklager, men vi har samme aldersgrense som REMA har når det gjelder kjøp av øl smile1.gif
happynude
QUOTE (dsr.nitro @ Dec 8 2007, 17:50 ) *
Beklager, men vi har samme aldersgrense som REMA har når det gjelder kjøp av øl smile1.gif

Det var leit å høre=/,MEn hvis dere skulle ombestemme dere så er jeg alltids her ,resto speced og klar til å raide kara med god exp:).
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.