Hei!
Jeg søkte for en stund siden, og vil prøve igjen nå. Dere sa den gang at jeg kunne være med men da var dere ikke så aktiv:) Jeg har siden den gang vært med i et guild som heter anthem. Det gikk kjempe bra der i begynnelsen men så plutselig ble det bare rot. Derfor valgte jeg nå å forlate de. Jeg var også classleader der. Vi clearet kara. Før har jeg erfaring fra kara også med mephisto og RA som det het etterpå. Har også vært med i gruul litt. Ellers har ikke jeg erfaring fra flere BC instancer. Jeg har litt fra før bc men ikke mye. Men uansett kan jeg rogue rollen ut og inn:) Jeg forbereder meg alltid bra før raider med både pots og bosskiller.com:) Jeg kan faktisk raide hver dag om jeg må. Bortsett fra om jeg er borte en helg men det er ikke hver helg. Jeg spiller veldig mye. Jeg spiller også heroic veldig mye!
Ellers har jeg noen alter. En warrior på lvl 42 og noen andre. Ikke noe store greier.
Her er gearet mitt : http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xm...ak&n=Armina
Jeg har LW og skinning som prof...nesten 375 så da får jeg meg primalstrike settet:) Noe jeg ikke har er epic flying som er veldig kjipt.
Jeg er forresten 23 år og fra Bergen:)
Håper dere gir meg en sjans igjen! Om jeg ikke svarer med engang er det fordi jeg er borte til helgen.