Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Søknad - Realhero
DirtyForum > Public > World of Warcraft
dsr.realhero
Jepp.. Det er et faktum. Realhero aka Vegard savner nå spillet og gjengen jeg spilte med såpass mye at jeg nå kryper til korset og kommer til å begynne å spille igjen.
Det er av samme grunn jeg nå kommer og søker medlemskap blandt rottene igjen og. Savner kjempegjengen og miljøet hos dere rotter. Spillet vil nok ikke være det samme uten.

Håper derfor at det er plass til en kriger med gear som har rustet siden slutten av august i år smile1.gif

Og så over til Personalia da, skal vi se:

Navn: Vegard Bjørkgård (google meg den som vil å se at jeg har vært nerd leder for Kongsberg rollespillklubb og sånt når jeg var liten.. be my guest dork1.gif )
Nick Ingame: Realhero - The Ultimate Warrior (eller no)
Alder: 24
Kjønn: 23"

Litt om meg:
Sabla kjekk gutt fra den koselige byen Kongsberg. Bortsett fra å ha en glinsende velltrent kropp og masse glimt i øyet, liker jeg lange turer i naturen og kos forran peisen på en skinnfell. Liker også å kose i sofaen med en god romantisk film og dele en flaske vin.

Om min spilletid tidligere i WOW:
Har spilt WoW fra spillet lansertes og frem til august i år. Da var jeg lei, og trodde jeg ville slutte. Det blei hvist med en pause smile1.gif

Har vært i flere guilds tidligere, som i grunn alle smeltet/merget sammen og endte i Lorica. Dette var vel den mest Hard-Core tiden av spillingen min, noe jeg savner litt, men innser at jeg ikke har tid og ork til. Etter dette Har det vel igrunn bare vært DSR på meg? Inntil den litt flaue maelstrom episoden, som vi sikkert ikke trenger å rippe opp i gayfight2.gif

Jeg elsker Krigern min, og kan vel ikke se for meg å spille noen annen klasse/rase. (Warrior - gnome for de som ikke har fått det med seg)
Specc er ikke så viktig for meg. Vil jo seff som stort sett alle andre krigere helst specce for POWNAGE, ærlig sak det, men spekker mer en gjerne tank om det er å foretrekke biggrin1.gif

Tror ikke jeg orker å skrive mer nå, gleder meg så nifst til å spille igjen at jeg nesten gjør i buksa.
Gear og sånt dukker opp når jeg kommer meg inngame og husker hva jeg har (Patchen går fættesakte ned)

Gleder meg så det kribler i skrittet til å høre fra dere ok.gif

-Vegard/Realhero
dsr.aleks
tøysegutten gayrockfinalhope.gif
dsr.stoffis
QUOTE (dsr.realhero @ Nov 30 2007, 22:13 ) *

135.gif

(få han inn)
dsr.nitro
fix14.gif
dsr.realhero
QUOTE (dsr.stoffis @ Dec 1 2007, 01:07 ) *

135.gif

(få han inn)

Har lagt mærke til at det ikke alltid er like lett å få 23 tommer inn over alt fix14.gif

Hihi
dsr.stoffis
23 tommer i tits right? koffor vil du ha det inn noe sted? help.gif
dsr.realhero
Hohoho! Touché stoffis dork1.gif

Hva gjør du oppe så seint?
dsr.stoffis
QUOTE (dsr.realhero @ Dec 1 2007, 03:27 ) *
Hohoho! Touché stoffis dork1.gif

Hva gjør du oppe så seint?

seint eller tidlig?

mechanaar forresten biggrin1.gif
dsr.realhero
Hahaha, rått..

Nå driver patchen å installerer seg biggrin1.gif Gief VT info forresten fix14.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.