Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Tur til Japan
DirtyForum > Ham & Spam > Tanketorget
dsr.lasermus
Heisan, jeg + 5 venner skal på en nesten to uker lang tur til Japan i påsken. Vi skal ha et lite planleggingsmøte om hva vi faktisk skal gjøre der i jula, så jeg lurte på om det var noen her som hadde noen gode ideer til ting man kan se? Gjerne typiske turistting, men også noe for .. nerder fix14.gif
dsr.fsu
top things to see in Japan
dsr.caraghi
Stilig! Japan vil alltid være høyt på min liste over reisemål. Må jo være en sann opplevelse å oppleve kulturen der borte.

Regner med det flommer inn med "Laser does wild karaoke" videoer her på forumet i påsken då biggrin1.gif
dsr.nitro
opplevelse å oppleve
fix14.gif
dsr.caraghi
haha, selveid biggrin1.gif
dsr.flanell
Er det ikke en haug med spillmesser der a? ;=)
dsr.stoffis
japan e najs, aldri vært der sjøl, men gamlefolket bodde der på begynnelsen av 80-tallet, så har fått me meg litt via bilder osv. du Må kjøre hurtig-tog og få me deg ekte sumo-bryting, og kanskje et lokalt game-show? japanerne e jo spinn vill biggrin1.gif
dsr.battlerager
tror snow har gått på skole i japan ett år, så mulig han har noen gode tips.
dsr.zod
Han sender dere nok på pen-flicker-skillcamp.
dsr.ghod
QUOTE (dsr.zod @ Nov 30 2007, 10:15 ) *

Sant så sant. Gutta (Zod, Alda og Snow) satt faen meg flere DAGER i Barce og flicket penner. På parkett. Og mista jo seff 78% av flicksene i bakken. Jeg ble "noe" lei av den lyden etter noen timer .... og det var bare starten.... cry!!!! oneoneone
dsr.snow_white
QUOTE (dsr.ghod @ Nov 30 2007, 11:06 ) *
QUOTE (dsr.zod @ Nov 30 2007, 10:15 ) *

Sant så sant. Gutta (Zod, Alda og Snow) satt faen meg flere DAGER i Barce og flicket penner. På parkett. Og mista jo seff 78% av flicksene i bakken. Jeg ble "noe" lei av den lyden etter noen timer .... og det var bare starten.... cry!!!! oneoneone

Flittige studenter var dere ja fix14.gif

Har ikke hatt noe fri utfoldelse i Tokyo.. stort sett bare niitsu og niigata på meg.
Regner med at dere er mest i og rundt tokyo.. men ta en tur innom Kyoto.. Sinnsykt mye bra templer der.
Gått meg vill i elektronikkbutikker/senter før jeg... ta med de store øynene deres smile1.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.