Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Billig Xbox 360 ?
DirtyForum > Hardware & Software > Kjøp & Salg
rippler
Leitet rundt etter en rimelig 360 på nettet og kom over denne : http://www.elprice.no/Product/ProductInfo....35&cid=5553

Er det bare meg, eller er denne usansynlig billig ? på kelkoo.no ligger de samme konsollene på ca 3300 og oppover. Det er seriøst mye penger spart ihvertfall... Legg merke til at dette er Premium edition, og ikke Core som går for høyere pris på andre webshopper en denne.

Denne kan vel og merke bare kjøpes og bestilles på nett, men en kan få den tilsendt nærmeste elprice butikk eller sendt gratis som servicepakke med posten.
dsr.proffen
ohh smooth=)
low_lyric
er priskrig nå på ps3 og x360 ^^
dsr.enigma
vel, det der er en modell som skal ut av produksjon og salg da.. eller den er ute av produksjon. Og er vel siste rest som selges av den nå.

Nyere Premium versjoner kommer med HDMI
dsr.ghod
Keeen på å kjøpe en ny genrasjon konsoll ja. Assisn og GTA IV. <3 (har ikke teste noen av de enda, men ingen nyere GTA spill har skuffet meg, og mange sier at assasin er fett).

Får se nærmere jul eller over nyttår.
dsr.caraghi
assassins creed var løient i starten men ble jaggu meg et kanonspill etterhvert. Anbefales helt klart smile1.gif
dsr.ghod
QUOTE (dsr.caraghi @ Nov 28 2007, 15:19 ) *
assassins creed var løient i starten men ble jaggu meg et kanonspill etterhvert. Anbefales helt klart smile1.gif

Fuck det var mange s`er i det navnet ....

Du demper ikke akkurat lysten min på konsoll da mann dork1.gif
dsr.battlerager
Fuck Assasins Creed, Mass Effect er uendelig mye bedre. Kanskje beste spillet jeg har spillt, til og med bedre enn Knight of the Old Republic.
dsr.ghod
QUOTE (dsr.battlerager @ Nov 28 2007, 20:35 ) *
Fuck Assasins Creed, Mass Effect er uendelig mye bedre. Kanskje beste spillet jeg har spillt, til og med bedre enn Knight of the Old Republic.

Bra forslag, men jeg liker ikke aliens... derfor likte jeg bla ikke qw et ... aliens .. blæææ fix14.gif
dsr.realhero
Lurer på om det blir xbox på meg og etter jul gitt... Prøvde Mass Effect nå i kveld, og jeg er helt hekta. Holdt på å kjøre over kompissen med xboxen når jeg kjørte forbi han på vei hjem, for så å buffe boxen og spillet!

Og ja, tror det slår Kotor helt greit, i alle fall Kotor 2, som var bortimot en flause (kommer vel glatt av at det ikke var bioware som lagde oppfølgeren)

Trur jeg må se om jeg klarer å bucke ut for en Xbox elite da. Ser liksom ikke noe poeng i å kjøpe den bodga versionen som hærper spill og bråker som et middels helikopter dork1.gif
dsr.stoffis
QUOTE (dsr.realhero @ Dec 1 2007, 03:35 ) *
Lurer på om det blir xbox på meg og etter jul gitt... Prøvde Mass Effect nå i kveld, og jeg er helt hekta. Holdt på å kjøre over kompissen med xboxen når jeg kjørte forbi han på vei hjem, for så å buffe boxen og spillet!

Og ja, tror det slår Kotor helt greit, i alle fall Kotor 2, som var bortimot en flause (kommer vel glatt av at det ikke var bioware som lagde oppfølgeren)

Trur jeg må se om jeg klarer å bucke ut for en Xbox elite da. Ser liksom ikke noe poeng i å kjøpe den bodga versionen som hærper spill og bråker som et middels helikopter dork1.gif

KOTOR 2 VAR IKKJE CRAP violent-smiley-019.gif violent-smiley-019.gif violent-smiley-019.gif violent-smiley-019.gif violent-smiley-019.gif

gief de spillene igjen! a4.gif a4.gif a4.gif a4.gif a4.gif a4.gif a4.gif
dsr.the_legion
jeg skal selge min nesten ubrukte xbox premium med ekstrak trådløs kontroller med 3 spill for 2000 kroner levert på døra i bergen.

lost planet, gears of war og need for speed carbon er spillene.

Har brukt den sikker rundt 25 timer, ettersom dette var noe jeg kjøpte for å komme unna wow, men hjalp ikke i den tid biggrin1.gif

Denne ble kjøpt sommeren 2007

dsr.the_legion
1900 kroner smile1.gif
dsr.teka
QUOTE (dsr.the_legion @ Dec 5 2007, 19:51 ) *
1900 kroner smile1.gif

dama har lyst på xbox 360...kan spørre hun lizm fix14.gif gir deg en lyd via pm eg dork1.gif
dsr.the_legion
Goodies biggrin1.gif
dsr.hansiball
QUOTE (dsr.the_legion @ Dec 5 2007, 19:51 ) *
1900 kroner smile1.gif

Er det en slik med HDMI?
dsr.the_legion
Nei sorry er nok ikke det smile1.gif
dsr.the_legion
1800 kr hvis før jul smile1.gif

koster vel 2400 for denne på elkjop.
men da får ikke ikke med en ekstra hand controller og 3 spill som på min for 1800 kr smile1.gif
dsr.teka
QUOTE (dsr.the_legion @ Dec 15 2007, 14:45 ) *
1800 kr hvis før jul smile1.gif

koster vel 2400 for denne på elkjop.
men da får ikke ikke med en ekstra hand controller og 3 spill som på min for 1800 kr smile1.gif

noob, eg kan kjøpe den neste mnd, ble smålig blakk etter alle julegavene! :x
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.