Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Syk pc, trenger øyeblikkelig hjelp!
DirtyForum > Hardware & Software > Hardware & Software
humpalotta
Hovedkortet mitt holder på å ta kveld, og eg trenger nytt. Er dum som et brød ang pc'er, men Coyote har vært på shopping med meg:

Lurer på å kjøpe dette hovedkortet
Har gammeldags ram så lurte på disse rambrikkene

Har type harddisk med gammel sånn derre koblingsgreie (kabel?), og har ikke råd til ny enda.

Skjermkortet mitt

Prosessoren

Sitter klar med visakortet og er ganske desperat, så setter stor pris på råd og anbefalinger asap. orob.gif
dsr.ghod
Harddisk kabel som er gammeldags og avlange (i bredden) heter ide kabel.
dsr.monokiller
bytt prosessor.....

skal du ha dual core på hovekortet trenger du strømforsyning med 8 pins 12volt inn på hk framfor de gamle 4 pins.....
dsr.coyote
Det kommer nok det å.
Men akkurat no så er det H-kort å Ram.

Slik at Humpa kan spille wow igjen smile1.gif
rippler
Har følende råd:

1. Ta tak i PCen. Holdet godt og solid grep under og i bak kant. Dette for å få maksimal skyvekraft som vil bli essensielt for et vellykket resultat.

2. Sikt på en dertil egnet åpning i veggen. Et uåpnet vindu egner seg godt til dette, men ønsket resultat nåes også med vinduer i åpnet tilstand.

3. Ta løpefart, 5 - 8 meter skulle være tilstrekkelig alt ettersom hvor tykk ruten er.

4. Forutsatt at du holder et godt grep som beskrevet i punkt 1 over, skal du nå kaste denne PCen igjennom ruta med den makten du klarer.

5. Dersom du er rask nok kan du nå sette deg ned, lene deg tilbake og nyte synet av mye frustrasjon som faller sønder og sammen i "tusan bitar" fordan deg.

( 6. Hele herligheten får en mye mer dramatisk atmosfære over seg dersom du spiller litt høy musikk, foretrekksvis heavy metal, i bakgrunnen i det dette blir utført. Disturbed er et band som kan anbefales til dette. )

Kjøp deg en ACER .

En helt grei ACER finner du her:
http://www.elprice.no/Product/ProductInfo....75&cid=5547

En litt kjipere modell, men som alikevel kjører WoW så det plystrer er denne: http://www.elprice.no/Product/ProductInfo....55&cid=5547

Og den kjipeste modellen, som alikevel knuser PCen din i støvlene, kan finnes her:http://www.elprice.no/Product/ProductInfo.aspx?id=30145&cid=5547

Dersom du regner litt på det, vil du komme billigere ut av det å kjøpe den billigste modellen her, og sitte igjen med en bedre maskin en om du kjøper mer RAM og nytt HK.

SKÅL!
humpalotta
Rippler, du er et geni. smile1.gif
Har fulgt bruksanvisningen din til punkt og prikke, bortsett fra at eg åpnet terrassedøra først (er kaldt ute).
Lukket terrassedøra, snur meg og ser en meget bra pc står klar til bruk på det ene stuebordet. Slår den på og logger inn, måtte visst bruke ditt passord, men den funker fint som faen den!
Tusen takk for pcen Rippler!
/cheer at Rippler
rippler
I helv... Ligg unna pcen min. Dessuten: deter ikke passord på den..

LOL!

Bare bruk den du. Ser det ut som om jeg har bruk for den nå?

BTW: Jeg har sikkert et HK og lit knas liggende på lur. Må bare stikke hjem og hente det. Lyst på kjøretur ?
humpalotta
Det var din pc... Moahaha biggrin1.gif
rippler
/cry

det VAR din lommebok.. Moahahaha
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.