Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Michael aka Soundattack
DirtyForum > Public > World of Warcraft
soundattack
heihei!!! snakket med noen fra dere akkurat...ang søk å kommme med i guilden deres...=)

eg er 27 rå gammel...er fersk i druid faget...kremt...wow faget...hehe

hadde noen venner av meg i deres guild...2 stk...Lene og morten fra oslo...

dem som lurte meg på denne servern!!! makan til folk!!! hehe

Eg søker ikke i deres guild for å bruke guild til å kaste seinere=) gjør det for eg hører fra lene og morten at det er en bra guild=) norsk og OVER 18 ÅR!!!!:D:D

Eg driver sammen med horris guildet The Hoax...ny started guild...som vi kommer til å ha..men via våre alt...

så vi bruker det guild til minder lvl folk å hjelpe dem opp når vi har tid:)

ehh mere eg skal skrive da`? eg røker så røyk før og etter instens ( OG GJERNE FØR BOSS) må eg ha om eg er tank...vist ikke svikter druiden min totalt!!!! hehe...han blir desorientert og smule ør i hue..hehe

jobber med gear til dps,tank og jobber også med healing gear=) så at eg kan respec etter behov til kva dere vil bruke meg til=)

Soundattack på armory vertfall...=)

vel håper hordene faller som fluer i dag...dem er ikke eg sjølv om dagen...HAHAH

Mvh
Mikke
horten
norway
europa
ehhh
ja...det var det...HAHAH gayfight2.gif ph34r.gif ph34r.gif ph34r.gif ph34r.gif
dsr.rdy4action
GL ok.gif
soundattack
hehe...

dere får si fra om dere får bruk for meg=)

mvh
Mikke
dsr.coyote
Aifart her.

Har litt regler for en søknad. smile1.gif

Desverre er den litt vanskelig å finne siden den ligger nederst på dette forume.
Skulle stått øverst slik at folk som ikke bor her inne på forume kan se den.

Men her er en link til siden i alle fall.

HER ER DEN.

Denne posten er jo litt gammel da.

Men står no i alle fall hva man skal ha med i en søknad.
dsr.nitro
Er en grunn til at den ikkje står øverst i forumet, den er gammal dork1.gif Ellers syns eg no søknaden egentlig var litt artig smile1.gif
dsr.ghod
Jeg er litt rusten i dette faget, men vi har ingen Lene fra Oslo i dette guildet. Morten fra Oslo er jeg usikker på, følger ikke helt med på rekruteringen lenger.
dsr.gnawler
de han sikter til er angelen som sikkert ikke står som member lenger og meg fix14.gif men knakanes fin kar det her, om han kan spille er jeg mer usikker på fix14.gif Så ghod du vet godt hvem lene er fix14.gif
dsr.stoffis
QUOTE (dsr.gnawler @ Nov 21 2007, 00:06 ) *
de han sikter til er angelen som sikkert ikke står som member lenger og meg fix14.gif men knakanes fin kar det her, om han kan spille er jeg mer usikker på fix14.gif Så ghod du vet godt hvem lene er fix14.gif

gnawler gayfight2.gif
dsr.fsu
Røyk før boss er lurt!
humpalotta
Har spilt litt m Sound både siste uka og litt dengangen han var helt fersk. Har hatt mye moro sammen og eg syns han er både hjelpsom og trivelig. ok.gif
Han er nok ikke like wow-nerd som mange andre av oss, men kan sikkert fort bli det. a5.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.