Help - Search - Members - Calendar
Full Version: "Spilte krigsspill en time før han drepte"
DirtyForum > Ham & Spam > Tanketorget
dezso!
http://www.dagbladet.no/nyheter/2007/11/08/517602.html

Oh noes!
Nå blir det vel den diskusjonen i media om hvor farlige dataspill er igjen.. urgh.

Vi som spilte BF2 ganske mye ligger vel an til å gå bananas på arbeidplassen innen få uker nå...

Note to self: anskaffe våpen.
dsr.magican
hehe, den diskusjonen kommer alltid til å være der...

Min konklusjon: er du gal så er du gal. Han hadde drept uansett om han hadde spilt pac-man eller skytespill.. ghostface.gif
dsr.lasermus
Er vel høna og egget problemet.

Blir folk voldelige av å spille voldelige spill, eller vil voldelige folk spille voldelige spill fordi de er voldelige.
dsr.snow_white
"Totalt brukte han over 183 timer bare på dette spillet fra mars i år til i går morges."
"og ut fra Auvinens profil valgte han stort sett å spille som snikskytter."

laaal... jævla noob asssss
dsr.stoffis
QUOTE (dsr.snow_white @ Nov 8 2007, 15:28 ) *
"Totalt brukte han over 183 timer bare på dette spillet fra mars i år til i går morges."
"og ut fra Auvinens profil valgte han stort sett å spille som snikskytter."

laaal... jævla noob asssss

og han gikk bananas med en pistol. tror finnene skal prise seg lykkelig for at han ikkje stilte seg opp på et fjell med riflen istedenfor fix14.gif

og 183 timer? rofl
dsr.lasermus
183 timer er jo ingenting da fix14.gif
dsr.stoffis
QUOTE (dsr.lasermus @ Nov 9 2007, 02:21 ) *
183 timer er jo ingenting da fix14.gif

nettopp biggrin1.gif
dsr.realhero
Nei fy faan!

Han kan komme tilbake når han har 183 DAGER sånn som oss skikkelige gutta! Vi er gærne vi!! LOL biggrin1.gif
Zephyr
Mars til November: 8 mnd

8 mnd * 30 dg * 2,2 t = 528 timer..

Dette er desverre et gjennomsnitt for min spilling i samma periode.. Og jeg kan love dere.. Jeg føler meg ikke helt stabil for tiden biggrin1.gif:D:D
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.