Help - Search - Members - Calendar
Full Version: EG VIL HA LAPTOP!
DirtyForum > Hardware & Software > Kjøp & Salg
dsr.stoffis
AYE! Trenger lappis til skolearbeid, og semi hardcore tøysegaming! Hvis eg i tillegg kan bruke den til videoredigering, hadde det vært kos!

noen som kan fikse meg et tilbud, eller henvise meg til noen som kan? (evt. elkjøp e.l)

tenkte meg egentlig i prisklassen rundt 10k, men strekker meg sikkert til 15. kanskje t.o.m. høyere, men helst ikkje fix14.gif

ka ska den ha/ikkje ha:
skjerm som e større enn 12 tommer, tho størrelsen e ikkje så viktig, kommer til å kjøre vanlig skjerm hjemme smile1.gif
Må ha firewire
litt mer ram enn 1 gig hadde vært najs
trenger ikkje spes stor hd, har ok size ekstern.
fuck, multimedie funksjoner, rått design og integrerte kamera, fingeravtrykkting osv. UNØDVENDIG fix14.gif

på forhånd takk for hjelpen!

regner med (håper) Fsu, wipe (hvis du fortsatt e her) og evt. andre leser dette og kan gi meg litt hjelp ok.gif

gayfight2.gif
dsr.fsu
QUOTE (dsr.stoffis @ Nov 7 2007, 14:24 ) *
AYE! Trenger lappis til skolearbeid, og semi hardcore tøysegaming! Hvis eg i tillegg kan bruke den til videoredigering, hadde det vært kos!

noen som kan fikse meg et tilbud, eller henvise meg til noen som kan? (evt. elkjøp e.l)

tenkte meg egentlig i prisklassen rundt 10k, men strekker meg sikkert til 15. kanskje t.o.m. høyere, men helst ikkje fix14.gif

ka ska den ha/ikkje ha:
skjerm som e større enn 12 tommer, tho størrelsen e ikkje så viktig, kommer til å kjøre vanlig skjerm hjemme smile1.gif
Må ha firewire
litt mer ram enn 1 gig hadde vært najs
trenger ikkje spes stor hd, har ok size ekstern.
fuck, multimedie funksjoner, rått design og integrerte kamera, fingeravtrykkting osv. UNØDVENDIG fix14.gif

på forhånd takk for hjelpen!

regner med (håper) Fsu, wipe (hvis du fortsatt e her) og evt. andre leser dette og kan gi meg litt hjelp ok.gif

gayfight2.gif

Asus

jeg bestiller min på fredag biggrin1.gif
dsr.stoffis
eg vil ha en sånnn! ka size e skjermen? og kor mye koster den? og gidder du isåfall å bestille 2? fix14.gif
dsr.kevin
Ønsker du solid vare bør du vel kjøpe HP Compaq 8510p eller Lenovo (IBM) Thinkpad T61(p). Best i test og nest best i test i PC World forleden. Har gode erfaringer med begge. Men de er kanskje for dyre? Synes andre bærbare ser ut som billig plast i forhold. Styr unna Dell, hvertfall Lattitude serien...
dsr.stoffis
compaq kommer eg aldri til å kjøpe, uansett, never, ever. Og har aldri likt ibm fix14.gif men no skulle visst Fsuen fikse til meg, så case closed biggrin1.gif
dsr.stoffis
update fsu? fix14.gif
dsr.jannis
QUOTE (dsr.stoffis @ Dec 8 2007, 06:04 ) *
update fsu? fix14.gif

FSU er på en liten ukes ferie..tror han er tilbake på plass onsdag eller torsdag neste uke
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.