også klarer de å komme med at det er et utrolig høyt nivå over norsk fotball... og det første jeg tenker; hva faen? sa de nettop det der?
joda.. de klarte faktisk å verpe ut det der..
Noe som i min mening er helt ufattelig... Det er på langt nært høyt nivå i norsk fotball... har sagt det før og er helt oppriktig når jeg sier at jeg ikke eier trua på at NOEN andre lag i norsk fotball klarer det samme... greit nok.. rosenborg taper mot det dårligste som er i norsk fotball.. rett og slett fordi de ikke eier motivasjon eller innsatsvilje ovenfor lag som egentlig er betraktelig dårligere... Noe jeg syns er svært skuffende og trist for norsk fotball.. fordi vi kunne fått sett en mye morsommere fotballstil utvilke seg hvis rosenborg hadde spilt slik de gjorde i dag i serien.. Spille på markerte spillere, klare trangt spill like godt som åpent.. Og en stålvegg i forsvar som fort knox egentlig burde vært sjalu på..
Vil glatt si at Brann er et gjennomsnittlig bedre lag enn Rosenborg utifra den sesongen her, og etter prestasjonene så er det ikke noe tvil om at Brann fortjener seriegullet langt mer enn Rosenborg... men jeg står sterkt på det at INGEN norske lag har noe de skulle sagt når Rosenborg er på sitt beste...
(nei ikke brann heller) bare synd at de så sjelden er på sitt beste
Uansett..
8.delsfinale here we come!
Lykke til neste år Brann.. alt jeg kan si...