Help - Search - Members - Calendar
Full Version: canco: 70 hunter.
DirtyForum > Public > World of Warcraft
cancolami
hei. greit at jeg bruker application format fra en annen guild? hater rot.

Information about you
Name: Espen Johansen
Spoken languages: Norsk/engelsk og litt fra europa.

Information about your character
Name: Cancolami
Race: Night Elf
Class: Hunter
Armory Link: http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xm...amp;n=Cancolami (men det er pvp gear)
Days Played: runder vell 60 på huntern. har andre chars og som jeg har vert aktiv på.

Which is your current guild and what are your reasons for leaving it?
<Toxic Rain>, dro fra den pga av raids osv. ble veldig irritert da jeg ble invita til Pug med 2 guild members i raidet.

Below, list your previous guilds and you accompanying experience.
migrata hit til og med noen venner fra spinebreaker realm, i min forrige guild <univers> hadde vi kara, Gruuls, Magtheridon på farm
og hadde også gjort void reaver og lurker below fra The eye og ssc. men... uheldige rolls og mere active players gjorde at jeg ikke fikk
bra proggres på gear.

Why do you want to join <Dsr> And what are your goals in the World of Warcraft?
"goalet" er jo seff å skaffe gear. men liker selve spillet og historien om WoW, elsker å raide selv om jeg ikke får epics syns jeg det er dritkult
å gjøre 25 mans. WoW skiller seg ut fra andre spill, man får mer bruk av hverandre en i for eksempel CS.

hvorfor jeg vil joine <Dsr>?:
jeg hører dere raider kara og aimer mot proggres. siden jeg fortsatt mangler gear fra kara så er jeg veldig intresert.

What can you offer <Dsr>?
har leatherworking og skinning som proffesion, skall snart skaffe reciepe og grinde de siste skills på LW.
tar altid med 8+stamina kits til raids i tilfelle noen vil ha midlertidig enchant vist de får gear.

Do you have a microphone plugged in to your computer?
ja

Can you use that microphone?
ja

Do you have access to Ventrilo?
ja

What is your internet connection speed?
fort nokk. aldrig hatt problemer.

Do you have a fully working, non-lagging computer on which you can play on?
ja.

A link to your talent spec, and an explanation why you chose that particular spec.
har 41/20/0 nå. for dps... kan skifte til raid buffs vist der blir nødvendig(men har du andre huntere med raidspec er det litt bortkastet)

Anything else you think <Dsr> should know about you?
jeg er aktiv, kommer tidsnokk til raids, og vist jeg ikke kan komme så lar jeg dere vite det dager før raidet.
er ikke skjenert på ventrilo.
og jeg kjenner hunter classen inn og ut. bortsett fra "tranquilizing shot" ennå ikke funnet ut hva jeg skall med det.

mvh
-canco
dsr.jannis
Hei og takk for søknad..Vi har 18 års grense i vårt guild men vi vil selvfølgelig ta dette opp i admin og komme tilbake med svar til deg så fort som mulig.

Jannis
cancolami
QUOTE (dsr.jannis @ Nov 5 2007, 19:13 ) *
Hei og takk for søknad..Vi har 18 års grense i vårt guild men vi vil selvfølgelig ta dette opp i admin og komme tilbake med svar til deg så fort som mulig.

Jannis

ok venter i spenning.
dsr.jannis
Hei..Vi må nok takke nei til deg er jeg redd..Du får ha takk for interessen og lykke til videre i wow-verden.

Hilsen jannis fix02.gif
cancolami
QUOTE (dsr.jannis @ Nov 6 2007, 20:04 ) *
Hei..Vi må nok takke nei til deg er jeg redd..Du får ha takk for interessen og lykke til videre i wow-verden.

Hilsen jannis fix02.gif

ok. hadet bra.
dsr.coyote
Men du kan no tenke på oss om 2 år når vi enda sitter her med dette guds forlatte spille.

gayrockfinalhope.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.