Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Ordfører med bandidos genser... eller ikke?
DirtyForum > Ham & Spam > Tanketorget
dsr.placid
thinking.gif thinking.gif
dsr.ghod
La noen uber data kyndige se på orginalbildet på mobilen til han tidligere straffedømte frp politikeren fra Fredrikstad. Det er kanskje (u)mulig å finne ut om det bildet han (evt) har på mobilen har blitt brukt til

A: Ta bildet, overføre til PC redigere, så overføre tilbake til mobilen.

Eller

B: Ta bildet, sende til en venn.
dsr.ghod
Her var det ikke mye action da :(

Uansett http://www.dagbladet.no/nyheter/2007/11/05/517299.html

Hvis så denne fyren som er tidligere dømt nesten ikke klarer å skru på en pc (som det har blitt skrevet før), hvordan har han da klart å manipulere fram teksten på genseren slik at det er så bøyd rundt "magen / brystet".

Få tak i han, sett han foran pc`en sin og få han til å
A: få fram teksten til badidos fra en svart genseren.
Eller.
B: få fram ett annet ansikt på bildet enn henne, men med bandidos logoen på genseren fra før av

Her er det ikke noe follow the white rabbit, eller save the cheerleader save the girl, her er det kun find the convicted make him do it again.
dezso!
"Viktig sak..." juleoro.gif
dsr.placid
Vel, noen som ser spor etter teksten på bildet jeg postet? thinking.gif
dsr.ghod
QUOTE (dezso! @ Nov 5 2007, 22:45 ) *
"Viktig sak..." juleoro.gif

QUOTE (dsr.placid @ Nov 6 2007, 00:42 ) *
Vel, noen som ser spor etter teksten på bildet jeg postet? thinking.gif

Det Vargas mener er at alt som skrives på dirtyforumet er viktig, det har aldri blitt rablet ned noe tull noen gang .... før du kommer å ødelegger alt placid! SKAM DEM! ghostface.gif
dezso!
Bare fatter ikke at denne saken er blitt så "viktig".
....SJEMIKAL!
dsr.ghod
Nei jeg er forsåvidt enig. At en politiker lyver er ikke en stor nyhet, men det BURDE være det :(

Dessverre bor vi ikke i en perfekt verden, og det vil heller aldri skje.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.