Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Region Code Error
DirtyForum > Hardware & Software > Hardware & Software
dsr.proffen
Oki, here goes.

Jeg kjøpte meg noen filmer i bangcock når jeg mellom landa der på vei hjem fra australia. Jeg har jo sonefri dvd spiller og eid den i mange herrans år nå. Filmene har funka gull hele tiden og alle gangene jeg har sett dem. Så skal jeg og dama se Prison break seson 1 som jeg kjøpte derfra.
Da får jeg Region Code Error på skjermen. Faen tenkte jeg, funka for 3-4 uker sia jo!!

Åssen kan det ha seg at det er sann??

Så droi jeg hjem te ho i går, tok med dem til ho for og glo der da. Samme beskjed får jeg på hennes dvd spiller, ho har også sone fri dvd spiller og sikkert 300 thai dvd'er som virket.

Fatter ikke at det er mulig? trodde en sonefri dvd spiller er sonefri og den har jo vært det i all tid lissom
dsr.monokiller
to muligheter. finnes ofte unblock oppskrifter på nett.... tast dem inn så er alt av sperrer borte.
Eller så har du rett og slett blitt ripped smile1.gif

funker de på pc?
dsr.proffen
Jeg har sett PB dvd'ene og de andre filmene på min spiller mange mange ganger. Det som er rart lissom

edit: På min spiller that is
dsr.proffen
øhh, trodde dette forumet hadde horder av g33ks som kunne alt fra A til Å jeg. Så kan en av dere som har peil på slik få finger'n ut av ræva så dama får sett Prison Break Seson 1 før ho dumper meg pga slacking
dsr.robrolf
Hvilken spiller har du da??
dsr.magican
er vel en sjanse man må ta når man kjøper pirate-thai-shit-dvd!? thinking.gif
NSTsucker
du kan jo prøve

Dette

ok.gif gayfight2.gif
dsr.monokiller
En mulighet er å legge platene inn på pc. så kjører du dem gjennom nero recode og brenner dem på nytt!
nero har en masse fiffige løsninger på recoding og fjerning av sperrer og div.

GO GO GO!
dsr.proffen
Skal teste det nero greine. Er det ingen som leser da!!! Det har jo funka i snart 1 år, men ikke nå plutselig. KOm ikke her og si at en dvd kan forandre seg av seg selv. Ergo spilleren må slå seg vrang, men why?
dsr.monokiller
sier du at en plate du har spella mange ganger før ikke funker eller er det en plate du har kjøpt nylig som ikke funker. sikkert en yalla yalla piratplate som er meeeget sær.
Legg fila inn i nero og recode til nerodigital. burn image.
NSTsucker
hvis cden har funka på spilleren før, sjekk at den ikke er skitten og at leseren til DVDen er rein (dette er nok ikke problemet). Har spilleren stått lengre tid uten strøm?
Var det en billig spiller?(DU FÅR HVA DU BETALER FOR) Du kan jo ta den tilbake til dem du kjøpte den av og bytte den i en bedre ok.gif
dsr.proffen
dvd spilleren min er gammel, sikkert 3-4 år minst. Jeg kjøpte dvd'ene i januar i år. det er 8 discer og det samme skjer på alle og de er ripefrie.
Jeg har sett på dem mange mange ganger før og alltid virka. Det er ikke no jalla jalla pirate ware dvd'er men ekte vare kjøpt inne på en skikkelig butikk på den internasjonale flyplassen i bangcock.
Hadde det vært en film man får i de berømte posene hadde det vært greit, men så lenge det er orginale dvd'er er dette merkelig syns jeg.
dsr.monokiller
spellern som er fooked retten og sletten smile1.gif
kan leveres til din lokale el-reperatør for justering av laser/lesehodet.
500bols= kansje fix

CD spellere blir jo "kresen" etter en stund, skjer sikkert med dvd spellere og etter en tid.
jeg har jaffal hatt min nad CD inne på justering. god som ny
dsr.talaris
QUOTE (dsr.profeten @ Oct 27 2007, 13:19 ) *
KOm ikke her og si at en dvd kan forandre seg av seg selv.

Det går helt fint det, dvd-spilleren min slå seg over fra sonefri til sone 2 helt på egen hånd. Måtte finne unlocking "koder" for å gjøre den sonefri igjen.
dsr.enigma
slenger meg inn her jeg!

sonefri dvdrom i laptop?

har en hp laptop.. men den bedritne driten er drit.. og dermed ikke sonefri... MEN jeg kan skifte sone 5 ganger på den..

kan jeg få den helt sonefri?
dsr.monokiller
klart du kan.

prøv det gamle tyvtrikset med å holde inne ctrl knappen når du skyver dvd inn----

maaassse fiks på dette på nettet.

her f.eks:
http://www.dvdexploder.com/compdvd.htm
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.